Nočný predaj splnil očakávania – prišli aj médiá

T-Mobile stavil na šou s tajnými agentmi, Orange na súťaž o telefón zadarmo.

Zákazník číslo jeden musel čakať na kamery.Zákazník číslo jeden musel čakať na kamery. (Zdroj: Orange)

BRATISLAVA. Včerajšia noc patrila multimediálnemu telefónu iPhone. Dvaja slovenskí mobilní operátori sa inšpirovali na Západe a pre najnedočkavejších fanúšikov otvorili obchody o polnoci v štyroch slovenských mestách.

V centre Bratislavy operátori predávali iPhone v predajniach vzdialených od seba len približne sto metrov. Malú vzdialenosť využívali obaja na to, aby k sebe zlákali zákazníkov konkurencie.

Orange pred budovu, ktorá bola vysvietená vo farbách T-Mobilu, postavil svojich brigádnikov s veľkými reklamami na chrbte a reklamnú vzucholoď. Naopak T-Mobile rozdával svoje letáky pred predajňou Orangeu a na zem stopami naznačil cestu, kadiaľ majú zákazníci ísť.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

O desiatej sa viac darilo Orangeu. Pred jeho predajňou stálo sto ľudí, veľká časť z nich tam však prišla preto, aby sa zapojili do súťaže a iPhone vyhrali. Pred konkurenčnou predajňou bolo v tom čase desať zákazníkov.

S blížiacou sa polnocou počet ľudí pribúdal na oboch miestach, výraznejšie však na strane T-Mobilu. Ten lákal na tanečnú a akrobatickú šou. Krátko pred otvorením stálo pred oboma predajňami približne štyristo zákazníkov.

Ako prvý začal predávať iPho­ne T-Mobile. Telefón priviezol sprievod viacerých áut s hercom Jánom Kronerom v role tajného agenta. Po obligátnom ohňostroji do predajne pustili zákazníkov. Prvým majiteľom telefónu iPhone od slovenského operátora sa stal Vincent Laki, ktorý si ho kúpil, aby „bol prvý v partii“. Orange mal omnoho komornejšie uvedenie s malým oneskorením – čakal totiž, kým sa novinári a televízne štáby presunú od konkurencie.

SkryťVypnúť reklamu

„Pre Orange je polnočný predaj novinkou, ale splnilo to očakávania,“ povedala pre SME marketingová manažérka Martina Králová. S akciou bol spokojný aj marketingový riaditeľ T-Mobilu Dušan Švalek.

Polnočný predaj poznačila aj bitka, ktorá sa pár minút po začatí predaja odohrala ani nie desať metrov od čakajúceho davu. Zraneného muža ošetrila záchranka a polícia hľadala vinníka aj medzi brigádnikmi, ktorí akciu zabezpečovali.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 529
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 193
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 702
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 874
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 968
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 790
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 797
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 472
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu