Denníky číta o dve percentá viac Slovákov

Bratislava 8. augusta (TASR) - Čítanosť slovenských denníkov oproti obdobiu 17. novembra 2007 až 30. marca 2008 vzrástla o dve percenta. Dokopy ich číta ...

Bratislava 8. augusta (TASR) - Čítanosť slovenských denníkov oproti obdobiu 17. novembra 2007 až 30. marca 2008 vzrástla o dve percenta. Dokopy ich číta 45 percent populácie. Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle - Target Group Index, ktorý uskutočnila spoločnosť Median Sk v období 7. januára až 22. júna.

Z výsledkov prieskumu vyplýva, že najpopulárnejší je Nový čas (26%). Druhý v poradí skončil denník Sme s deviatimi percentami. Denník Pravda je na tretej pozícii rovnako s deviatimi percentami. Nasleduje denník Plus jeden deň (7%), Korzár (4%) a Šport (4%).

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Celková čítanosť týždenníkov všeobecne vzrástla o jedno percento. Prvú priečku obsadil týždenník Plus 7 dní (15%), druhú Život (12%) a prvú trojicu uzatvára Nový Čas pre ženy (10%). Časopis Markíza sa umiestnil na štvrtom mieste (9%), na piatom Báječná žena (7%) a na šiestom Eurotelevízia (6%). Prehľad uzatvára týždenník Katolícke noviny s piatimi percentami.

Popularita dvojtýždenníkov sa nezmenila. Najčítanejším titulom je TV max so štyrmi percentami. Dvojtýždenník Tele plus dosiahol rovnako štyri percentá a za ním sa zaradil dvojtýždenník Teleprogram s tromi percentami. Jedno percento dosiahli dvojtýždenníky Relax, Žena a život, TV Svet a Autoburza.

Poradie mesačníkov, ktoré sa na Slovensku predávajú, otvára časopis Eva s desiatimi percentami. Ďalšiu priečku obsadil mesačník Zdravie s rovnakým počtom percent. Emmu číta deväť percent obyvateľov SR. Záhradkár dosiahol osem percent. Prvú päticu uzatvára mesačník Rebecca so šiestimi percentami.

SkryťVypnúť reklamu

Prieskum sa bol urobený na populácii vo veku 14-79 rokov, TASR informovala Linda Kleinertová z Median Sk.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 549
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 246
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 704
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 010
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 087
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 936
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 828
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 440
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu