je významnou otázkou, týkajúcou sa celej spoločnosti – ktorá však je, prirodzene, vnútorne štruktúrovaná. Tomu zodpovedá aj štruktúra médií, medzi nimi titulov periodickej tlače.
Touto samozrejmou zásadou sa riadia všetci, ktorí sa zaoberajú komunikačnými a informačnými procesmi a v tomto duchu využívajú špecifiká jednotlivých médií. V prípade informačnej kampane na zavedenie eura však zrejme platia iné kritériá. Deje sa tak, hoci ide o verejné zdroje, ktoré sa majú využívať čo najefektívnejšie a verejnosť má právo kontroly. Deje sa tak, hoci je to tiež záležitosť Európskej únie, ktorej orgány sa sotva môžu stotožniť s takýmto prístupom. Deje sa tak, hoci uvedené tituly a ich vydavatelia podporujú zavedenie eura a všetky ďalšie kroky prispievajúce k integrácii Slovenska do európskych štruktúr. Obraciame sa na kompetentných, aby prehodnotili svoje rozhodnutie, ktoré nie je vo verejnom záujme a poškodzuje dobré meno Slovenska.
Autor: Predstavenstvo ZVPTS