smerom k najbližšej predajni modrého operátora, lenže...
Slová „navždy“ a „koruna“ sa v jednej vete môžu vyskytovať maximálne tak ešte pár mesiacov a šlus. Či bude platiť „navždy“ aj v januári pri približne 3 eurocentoch, ktoré teraz jedna koruna predstavuje, si dovolím pochybovať. Tipujem, že O2 SMS–ky potichučky zaokrúhli na 5 centov, veď je to také pekné okrúhle číslo a čo na tom, že to bude vlastne už koruna päťdesiat, však.
Druhá reklama, tentoraz na Niveu, sa od tej na O2 v ničom nelíši. Odhalí nám totiž, že lepšie než Q10 je... pozor.... dvakrát Q10! Pôsobivá vizualizácia zdupľuje balóniky, pokožka sa vyrovná rovnako ako pri ďalších 300 iných efektívnych zložkách krémov a hotovo.
A ja sa pýtam: V čom bol problém dať do krému „dvakrát viac“ Q10 už pred pár rokmi, keď tento zázrak mladosti prvýkrát oblažil náš trh? A prečo ho tam vlastne nepridajú štyrikrát toľko, keď je taký skvelý? A vôbec - prečo ešte nepredávajú stopercentný Q10? Možno by stačilo natrieť sa raz a nezostarli by sme nikdy. Jáj, bože, zas nás raz niekto má za debilov. A ešte to pôjde na dračku.
Autor: Tomáš Batik