Dostanete na stôl jedlo naservírované na špinavom tanieri či nápoj naliaty do zle umytého pohára?
Reklamovať ihneď, ako to zaregistrujete. Požadovať výmenu nápoja či jedla. Trvať na naliatí nápoja do čistého pohára, naložení jedla na umytý tanier.
Nápoj, ktorý vám priniesli, nemá tú mieru, akú by podľa objednávky mal mať?
V žiadnom prípade z neho pred reklamáciou neodpíjať. Hneď sa ozvať, že nie je dobre domeraný. Mali by vám ho doliať na správnu mieru, alebo doniesť nový nápoj.
Prinesú vám jedlo pripravené z iných surovín, než z akých malo byť to vami objednané?
Žiadať okamžitú nápravu. Ak reštaurácia suroviny, z ktorých jedlo malo byť pripravené, nemá, nie ste povinný prijať to, čo ste si neobjednali. Ani to platiť.
S