Uvádza to Shirley Dalzielová, spoluautorka nástroja HR Business Partnering, ktorý vyvinul britský Inštitút pre personalistiku a rozvoj (CIPD).
Podľa Dalzielovej je v záujme firiem, aby ľudské zdroje sedeli pri najvyššom stole a prispievali k strategickému smerovaniu firiem. „Ľudia sú kľúčoví pre obchodný úspech a ľudké zdroje môžu priniesť skutočnú hodnotu tým, že sa budú sústreďovať na širší biznis a výsledky ronvako ako na tradičné postupy,“ hovorí Dalzielová.
Samotné zručnosti ale podľa Dalzielovej nestačia. Je potrebné dokázať ich aplikovať v búrlivom svete práce a zároveň udržiavať aj ostatné povinnosti HR. Úspešné partnerstvo znamená vybudovanie dôveryhodnosti, získanie vplyvu a pridanie hodnôt.
Autor: Zdroj: HR Zone, Infoservis.insite.cz