BRATISLAVA. Prvý diel hudobnej novinky televízie Markíza, súťaže Elán je Elán, dopadol v nedeľu horšie ako štart Slovensko hľadá SuperStar 3.
Nízka sledovanosť 18 percent a 47percentný podiel na trhu, pozeral ju teda takmer každý druhý divák pri televízore, spolu asi 824tisíc ľudí. Prvý diel SuperStar 3 ich oslovil viac ako milión.
Nedeľný podiel Markízy sa zvýšil oproti minulému týždňu len o percento. Film na Jednotke STV v tom čase sledovalo asi 445tisíc divákov.
Piatková nová súťaž Lyrics na TV Joj zaujala 362tisíc divákov, o niečo úspešnejší bol seriál Panelák, ktorý prvý týždeň sledovalo v priemere 460tisíc ľudí pri podiele takmer 29 percent. Joj si tak polepšila najmä v primetime.
Darilo sa Jednotke s Poštou pre teba, ktorú v sobotu sledovalo 740tisíc divákov, najviac od začiatku vysielania.
Autor: zu