Nedeľa, 25. júl, 2021 | Meniny má JakubKrížovkyKrížovky

Spor o bilbordy skončí na súde

Primátor Košíc František Knapík údajne dlhuje reklamnej agentúre peniaze za bilbordovú kampaň pred komunálnymi voľbami.

KOŠICE. Sumu 1,6 milióna korún žiada od primátora Košíc agentúra Viem. Ide vraj o dlh za 60 bilbordov a piatich megabilbordov v kampani pred komunálnymi voľbami v roku 2006. Pohľadávku chce vymôcť súdnou cestou.

Primátor František Knapík tvrdí, že všetky záväzky boli vyrovnané a chystá sa podať žalobu na ochranu osobnosti.

Zmluva nie je

Zmluva potvrdzujúca spoluprácu agentúry Viem na predvolebnej kampani súčasného primátora neexistuje. Viliam Štrelinger, konateľ agentúry Viem, hovorí, že sa s primátorom dohodol ústne, čo má podľa zákona rovnakú váhu.

Skryť Vypnúť reklamu

Štrelinger potvrdil, že od členov volebného tímu prevzal len 180-tisíc korún v hotovosti a priznal, že vzápätí podpísal vyhlásenie, podľa ktorého agentúra Viem neeviduje voči primátorovi žiadne pohľadávky. Doklad o prijatí peňazí nemá. Podpísať vyhlásenie ho údajne donútili mafiánskym spôsobom. „Urobil som veľa hlúpostí. Toto bola jedna z nich,“­ hovorí Štrelinger.

Okrem žaloby, ktorou chce dlh vymáhať, chystá na primátora aj dve trestné oznámenia pre podozrenie z podvodu a zneužitia právomoci verejného činiteľa. Podozrenia sa týkajú netransparentného financovania a zneužitia zamestnancov a techniky magistrátu mesta v kampani.

Trestné oznámenia by vraj podal aj v prípade, keby primátor dlh načas vyrovnal.

Knapík: Nič nedlhujem

Primátor František Knapík tvrdí, že nikomu nič nedlhuje: „Všetky záväzky súvisiace s kampaňou boli vyrovnané,“ píše vo vyhlásení, ktoré médiám poskytla hovorkyňa magistrátu Jana Geročová.

Skryť Vypnúť reklamu

Ako vo vyhlásení uviedol, tvrdenia konateľa agentúry Viem sú nepravdivé a ničím nepodložené. „Suma, ktorú uvádza pán Štrelinger, je fiktívna a nemá opodstatnenie,“ tvrdí Knapík. Dôkazom má byť vyhlásenie, ktoré podpísali obaja konatelia agentúry Viem. Podľa neho agentúra nemá voči nemu nijakú pohľadávku.

Skryť Vypnúť reklamu

Inzercia - Tlačové správy

  1. Ako sa nepripraviť o zákazníkov bez hotovosti
  2. Úchvatná Petra: Stovky rokov zabudnutá v jordánskej púšti
  3. Sudoku na leto: Nenechajte sivé bunky zaháľať ani cez prázdniny
  4. Od Česka až po Jadran
  5. VÚB banka ešte viac posilní leasingové služby
  6. Nikto im nezatlieska. Koľko medailí získajú Slováci v Tokiu?
  7. Investovať do akcií a ETF v malom sa teraz dá výhodnejšie
  8. Slovenské čučoriedky? Nemusíte ísť do lesa, kúpite ich v reťazci
  9. Deti často nie sú na letnú škôlku alebo tábor vhodne pobalené
  10. Pätnásť miest v Rakúsku na letné potulky
  1. Nová sála i námestie. Trnavské Mýto sa stane novým centrom
  2. Ako uľahčiť opatrovanie seniorov doma
  3. 100% ovocné šťavy pod lupou – Prečo sa ich oplatí konzumovať?
  4. Riziko úrazov je počas letných prázdnin vyššie
  5. Prvé bezbariérové fitko vo Zvolene otvára ZŤP cestu k športu
  6. Úchvatná Petra: Stovky rokov zabudnutá v jordánskej púšti
  7. Tatravagónka Poprad ponúka stabilnú prácu a kariérny rast
  8. Schodolez pre imobilných - Viete ako sa testuje?
  9. Brusnica – lahodná i účinná zároveň
  10. Svet bude fungovať na dátach a tie sú pre Slovensko priorita
  1. Úchvatná Petra: Stovky rokov zabudnutá v jordánskej púšti 9 162
  2. Ako nájsť dobrý jogurt? Ak neobsahuje toto, ani ho nekupujte 8 778
  3. Vedci skúmali slovenskú magnéziovú minerálku. Výsledok prekvapí. 6 193
  4. Prečo by ste si nemali odoprieť balenú bagetu? 5 889
  5. Investovať do akcií a ETF v malom sa teraz dá výhodnejšie 4 190
  6. Slovenské čučoriedky? Nemusíte ísť do lesa, kúpite ich v reťazci 4 158
  7. Od Česka až po Jadran 3 647
  8. Nikto im nezatlieska. Koľko medailí získajú Slováci v Tokiu? 2 957
  9. Pätnásť miest v Rakúsku na letné potulky 2 816
  10. Ako sa nepripraviť o zákazníkov bez hotovosti 2 535
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu