Spor o bilbordy skončí na súde

Primátor Košíc František Knapík údajne dlhuje reklamnej agentúre peniaze za bilbordovú kampaň pred komunálnymi voľbami.

KOŠICE. Sumu 1,6 milióna korún žiada od primátora Košíc agentúra Viem. Ide vraj o dlh za 60 bilbordov a piatich megabilbordov v kampani pred komunálnymi voľbami v roku 2006. Pohľadávku chce vymôcť súdnou cestou.

Primátor František Knapík tvrdí, že všetky záväzky boli vyrovnané a chystá sa podať žalobu na ochranu osobnosti.

Zmluva nie je

Zmluva potvrdzujúca spoluprácu agentúry Viem na predvolebnej kampani súčasného primátora neexistuje. Viliam Štrelinger, konateľ agentúry Viem, hovorí, že sa s primátorom dohodol ústne, čo má podľa zákona rovnakú váhu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Štrelinger potvrdil, že od členov volebného tímu prevzal len 180-tisíc korún v hotovosti a priznal, že vzápätí podpísal vyhlásenie, podľa ktorého agentúra Viem neeviduje voči primátorovi žiadne pohľadávky. Doklad o prijatí peňazí nemá. Podpísať vyhlásenie ho údajne donútili mafiánskym spôsobom. „Urobil som veľa hlúpostí. Toto bola jedna z nich,“­ hovorí Štrelinger.

Okrem žaloby, ktorou chce dlh vymáhať, chystá na primátora aj dve trestné oznámenia pre podozrenie z podvodu a zneužitia právomoci verejného činiteľa. Podozrenia sa týkajú netransparentného financovania a zneužitia zamestnancov a techniky magistrátu mesta v kampani.

Trestné oznámenia by vraj podal aj v prípade, keby primátor dlh načas vyrovnal.

Knapík: Nič nedlhujem

Primátor František Knapík tvrdí, že nikomu nič nedlhuje: „Všetky záväzky súvisiace s kampaňou boli vyrovnané,“ píše vo vyhlásení, ktoré médiám poskytla hovorkyňa magistrátu Jana Geročová.

SkryťVypnúť reklamu

Ako vo vyhlásení uviedol, tvrdenia konateľa agentúry Viem sú nepravdivé a ničím nepodložené. „Suma, ktorú uvádza pán Štrelinger, je fiktívna a nemá opodstatnenie,“ tvrdí Knapík. Dôkazom má byť vyhlásenie, ktoré podpísali obaja konatelia agentúry Viem. Podľa neho agentúra nemá voči nemu nijakú pohľadávku.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 549
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 246
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 704
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 010
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 087
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 936
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 828
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 440
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu