BRATISLAVA – Čoraz väčšia časť populácie používa mobil takmer nonstop. Vyprofilovala sa vrstva ľudí – podnikateľov, ale i bežných občanov či teenagerov, ktorých účty dosahujú výšku priemernej mzdy. Denník SME hľadal odpoveď na otázku, ktorý mobilný operátor sa najlepšie stará o klientov s vysokými a najvyššími účtami.
Pre väčšinu majiteľov mobilov nie je novinkou, že čím viac pretelefonujú, tým výhodnejšie je pre nich zvyšovať počet predplatených minút. Vysoký paušál, ktorý je po takomto rozhodnutí klient povinný mesačne platiť, je vyvážený vyšším počtom voľných minút, ale aj nižšími sadzbami za minútu hovorného. Takáto zmena poteší aj prevádzkovateľa mobilnej siete, ktorý má zaistený pravidelný mesačný príjem. Týchto zákazníkov by si mali operátori vážit najviac. Ktorý im poskytne najlepšiu cenu? Z našej analýzy vyplynulo, že jasného favorita u nás niet. Výhody a nevýhody možno totiž posudzovať podľa toho, či chceme volať najmä ľuďom vo vlastnej sieti, alebo u konkurenčného operátora. (tom)
Tematicky príbuzný článok:
Používate mobil ako pracovný nástroj? Vyberte si správneho operátora