čný záujem, zdajú sa im nudné.
V začiatkoch e-learningu boli výrobcovia spokojní, keď príjemcovia sedeli pri počítačoch a učili sa čomukoľvek – nemuselo to ani príjemne vyzerať, hlavne že to fungovalo. Stačila on-line powerpointová prezentácia doplnená o audio alebo videozáznamy odborníkov kresliacich diagramy na tabuli.
Od tých čias dosiahli technológie a techniky pre vytváranie e-learningu veľký pokrok. Stále síce existujú poskytovatelia, ktorí umiestňujú text do powerpointových prezentácíi a hovoria tomu e-learning, situácia sa však v mnohom výrazne zlepšila. Výskumy, ktoré dokazujú nespokojnosť užívateľov vypovedajú skôr o zlej práci oddelení ľudských zdrojov pri propagácii výhod e-learningu. Okrem toho tu sú ďalšie prekážky v podobe vyťaženosti manažérov, ktorí by mali e-learning využívať, a ich motivácie.
Čo teda očakávať od ďalšuieho vývoja? Poskytovatelia e-learningu by sa mali ubezpečiť, že vytvárajú interaktívny obsah, ktorý dokáže osloviť a nadchnúť užívateľa. Manažéri by si súčasne mali uvedomiť svoju krátkozrakosť a neodmietať možnosť rozvoja, ktorá môže byť nie len veľmi účinná a nenákladná, ale aj zábavná.
Autor: Zdroj: Management Issues