Zastrašovaním si ma SAD nezíska

V jednom z autobusov michalovskej SAD som našiel takýto oznam:

„Vážení cestujúci, v ostatnom čase dochádza k zvýšenej preprave automobilmi nepravidelnej prepravy osôb v náhodných časoch, keď títo prepravcovia vás oslovujú a ponúkajú vám „rýchlejšie cestovanie“ najmä na trase Sobrance - Michalovce - Sečovce - Košice, Kráľovský Chlmec - Trebišov - Sečovce - Košice a späť. Dopravná spoločnosť SAD Michalovce, a. s., vykonáva pravidelnú prepravu osôb na linkách a v garantovaných ča­soch zverejnených v cestovných poriadkoch v súlade so schválenou licenciou. Pravidelná preprava osôb je služba, ktorá je spoplatňovaná a mož­no ju vykonávať len v prípade, že bude zabezpečená návratnosť prostriedkov vynaložených na jej vykonávanie (prevádzku autobusov). V prípade znižovania počtu cestujúcich budú prepravné spoločnosti nútené z ekonomických dôvodov postupne obmedzovať pravidelné autobusové spoje. Vážení cestujúci, dovoľujeme si vás touto cestou požiadať, aby ste zvážili, či máte záujem o dlhodobé a pravidelné autobusové spojenie, alebo o spojenie čisto náhodné. SAD Michalovce, a. s.“

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Dovolím si na oznam odpovedať.

Vážení predstavitelia SAD Michalovce,

spôsob, ktorý ste si zvolili, aby ste získali cestujúcich, je nevídaný. Človek by si povedal, že by vám konkurencia neuškodila. Všade to funguje tak, že konkurencia buď znižuje ceny, alebo zlepšuje služby za dané ceny. Čo keby ste namiesto zastrašovania cestujúcich skúsili aspoň to druhé? Či si nebodaj myslíte, že keď skrachujete, tak sa na to tí konkurenční prepravcovia vykašlú, vás chcú iba zruinovať? Prekvapím vás, ak poviem, že vás iba nahradia? Že to, čo chcú, je prežiť na trhu a keď sa im bude dariť, tak budú mať vlastné cestovné poriadky a nebudú fungovať „čisto náhodne“?

Využite to, že ponúkate svoje služby už roky a posnažte sa viac. Rok 1989 už padol, nadišiel čas pomerať si sily so súperom.

SkryťVypnúť reklamu

S pozdravom,

(aj) váš zákazník

lopatar.blog.sme.sk

Autor: Ján Lopatář

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 588
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 311
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 712
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 125
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 341
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 909
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 870
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 386
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu