Knihy sa dajú predávať rôznym spôsobom. Spoločnosť Reader's Digest Výber sa rozhodla balamutiť občanov. Rozposlala žltú obálku a v nej všeličo vrátane „Výpisu finalistu“ a obálok na spätné odoslanie všetkých tých papierov, ktorými sa zaväzujem odkupovať knihy a tým zvyšovať svoju šancu na výhru 3 500 000 Sk.
Prečo píšem o balamutení ľudí. Nuž preto, že rovnaké „šťastie“ postihlo i ďalších členov mojej rodiny a známych. Aj tí sú 4 percentá vyvolených z populácie.
Všetky papiere boli označené mojím menom a adresou. Kde ju získali? Neviem. Zrejme je však niekde dostupná, pretože podobne nevyžiadané ponuky od neznámych firiem sa mi z času na čas objavujú v schránke.
Reader's Digest Výber vydáva celkom zaujímavé knihy. Mnohé sú plné nevšedných fotografií, mnohé ponúkajú zaujímavé fakty. Iste by som sa pri mnohých z nich zastavila a možno i kúpila v kníhkupectve. Táto megalomanská a domnievam sa, že klamlivá reklamná kampaň ma však odrádza od spolupráce s touto spoločnosťou. Prečo klamlivá? Zdá sa mi málo pravdepodobné, aby naša rodina žijúca v Trnavskom kraji a susedia z toho istého kraja patrili k tým štyrom percentám nominovaným na výhru. Ale možno je to veľká zhoda okolností, že práve ľudia z môjho okolia boli oslovení. V tom prípade moja domnienka je nesprávna.
Veľká žltá obálka aj s obsahom v každom prípade putuje do koša.
bahnova.blog.sme.sk
Autor: Veronika Bahnová