ie na poslednú chvíľu. Nenapadlo mi ani vo sne, že niektoré darčeky pod stromčekom nakoniec vôbec neuvidíme.
Skúsenosť prvá: www.alito- parfemy.sk. Dňa 21. novembra som poslala objednávku na darčekovú súpravu, ktorú by mi za normálnych okolností vraj dodali do 7 dní. Po urgenciách 14. decembra oznámili, že 17. decembra balíček doručí zmluvná zásielková služba GLS Zvolen. Balíček neprišiel, vraj som dvakrát nebola doma. Doma som však bola nielen ja, lebo som chorá, ale aj syn so zlomenou nohou. Nakoniec mi doručovateľ povedal, že jeho povinnosťou nie je ku každému chodiť, že mi poslal SMS. Neposlal. Balík poslal späť do internetového obchodu. Neochota? Neprofesionalita? Všetko spolu.
Skúsenosť druhá: www. mametotu.sk. Lietajúcu hračku sme nedostali, vraj ju nemajú na sklade. Otázka, prečo to nemajú na internetovej stránke, bola odbitá odpoveďou: nemáme dostatok kapacít, nevieme, kam skôr skočiť. Vraj po Novom roku. Možno...
Skúsenosť tretia: www. slovnik. sk. Už sme si cez nich objednávali angličtinu, teraz sme mali záujem o španielčinu. Z dvoch dní boli po urgencii dva týždne, aspoň tento darček je na svete. Tiež vraj zabudli, zašantročili, emailom sa však ospravedlnili a zaželali pekné sviatky.
Syn priateľky si objednal cez internet z Veľkej Británie koženú bundu. Prišla do 7 dní až domov, bez žiadosti o zvýšené poštovné. Doručovateľ slušne zatelefonoval, na tretí raz sa aj dovolal. O týždeň sa tešil z bundy, ku ktorej bol pribalený aj darček k Vianociam a pohľadnica k tomu. To som si nevymyslela, taká je profesionálna realita v internetovom obchode v iných, profesionálne vyspelejších krajinách.
Ale to by som na Slovensku chcela asi veľa, všakže? Dcérka dodala, že od slovenského internetového obchodu sme aj my dostali zaujímavý bonus: zlú náladu, zbytočné náklady za telefón, plno strateného času. A najmä sklamanú dôveru.
krajmerova.blog.sme.sk
Autor: Eva Krajmerová