m. Overili sme aj dostupnosť služby na konkrétnom čísle, kde by bolo Magio aktivované. Dostupnosť služby bola v poriadku.
Hovoril som s paňou, ktorá mi odvtedy viackrát telefonovala, či som sa už rozhodol. Nikdy nezabudla pripomenúť svoje meno, aby som ho uviedol pri objednávaní. Dostupnosť služby som si aj ja overoval na internete. Taktiež bola v poriadku. Ponuka bola lákavá, tak som sa pri jednom takom telefonáte rozhodol, že si službu objednám. Povedala mi ďalší postup.
O týždeň prišla zmluva, podpísal som ju a odoslal podľa pokynov. Dokument má názov Zmluva o pripojení a nie Návrh, ako to neskôr uvádzali. Na moje prekvapenie o týždeň prišiel zo spoločnosti T-Com list, že odstupujú od „návrhu“ zmluvy, lebo dodatočným meraním sa zistilo, že služba sa nedá z technických príčin zrealizovať. Telefonoval som teda panej, ktorá ma kontaktovala a povedala, že to preverí, lebo podľa jej meraní je dostupnosť v tej najvyššej kvalite a že sa mi ozve.
Po troch dňoch som volal a dozvedel som sa, že to naozaj nejde a že si môžem skúsiť službu objednať o tri mesiace. Ako môžem ďalej postupovať?
Marian F., Poprad
Naša spoločnosť preverila prípad zákazníka a dospela k záveru, že zo strany T-Comu nedošlo k pochybeniu. V tomto prípade bola pri technických šetreniach T-Comu zistená nevyhovujúca kvalita signálu pre službu Magio. Spoločnosť preto zákazníkovi nepovolila možnosť jej inštalácie. Niekoľkonásobné technické premeriavanie je zamerané na zvýšenie spokojnosti zákazníkov s poskytovanými službami, pričom kvalita signálu a jeho dostupnosť sú kľúčovými faktormi. V preverovanom prípade zákazník nevenoval dostatočnú pozornosť postupu uzatvárania zmluvných dokumentov a inštalácie služby a iniciatívne zaslal podpísanú zmluvu na spracovanie pred nainštalovaním služby. Aj touto cestou by sme radi upozornili záujemcov aj zákazníkov na možnosť podpísať a zaslať Zmluvu o pripojení služby Magio do 15 dní odo dňa inštalácie služby.
Janka Burdová, vedúca externej komunikácie Slovak Telekom, a. s.