Oops. Veď ja k tomuto operátorovi práve prechádzam! Zavolal som do banky, s poľutovaním mi potvrdili, že pre O2 to skutočne nefunguje, nemajú zatiaľ s nimi zmluvu o poskytovaní služby. Zavolal som aj do O2, dievčina s milým hlasom mi informáciu potvrdila. Keď som sa pozastavil nad tým, že ostatní operátori túto na pohľad jednoduchú službu poskytujú a O2 nie, bol som poučený, že oni sú na trhu už desať rokov a nemôžem očakávať od nového operátora rovnakú kvalitu služieb.
Chyba je v tom, že som rovnakú kvalitu služieb očakával. Presnejšie: očakával som služby lepšie a lacnejšie. Inak si O2 na tomto trhu miesto nenájde. Lacnejší sú (nielen v akciách, ale i v štandardných cenách, aspoň pre mňa a moje potreby mobilnej komunikácie). Tak som sa k nim rozhodol prejsť. Očakával som, že kvalita služieb nebude horšia.
Prvé peripetie boli s prenosom čísla. Potom drobné problémiky okolo dobíjania kreditu pre deti (prechádzam k nim s celou rodinou). Našťastie, pomerne promptne vyriešené. A teraz toto. Hm, desať rokov na zlepšenie ich služieb asi čakať nebudem, keď ich nezlepšia rýchlo, nezlepšia ich vôbec a pôjdu tahet. Tak ako ja zase od nich. Som tolerantný, chcel som zmenu, ale nie k horšiemu. Dúfam, že táto služba bude fungovať, že slečna na hotline o pripravovaných zlepšeniach služieb nevedela. Moja skúsenosť s ich telefonickými informáciami je taká, že občas informujú, jemne povedané, nie celkom presne.
Však uvidíme - zatiaľ im (a vlastne aj sebe u nich) ešte držím palce...
pifko.blog.sme.sk
Autor: Henrich Pifko