an.
Výskum odhalil, že amestnancov najviac stresujú výhovorky kolegov, ktorí sa chcú vyhnúť práci, výbuchy hnevu a hádky v otvorených pracovných priestoroch, ohováranie a súkromné telefonické hovory. Riaditeľ spoločnosti Ceridian vo Veľkej Británii Doug Sawers upozorňuje, že kvôli mlčaniu zamestnancov nemajú personalisti ani poňatie o problémoch na pracoviskách. Zamestnávatelia by pritom mali poznať možné stresory a ich vplyv na pracovné výkony.
Je potrebné školiť manažérov, aby dokázali identifikovať a napravovať negatívne správanie, a vyhýbať sa tak nepatričnému stresu a konfrontáciám medzi zamestnancami. Koučovacie programy zamerané na riadenie stresu sú dnes veľmi silným trendom, ktorý môže výrazne pomôcť riadeniu pracoviska.
Autor: Zdroj: HR Zone, Infoservis.insite.cz