razu je komunikácia, je dôležité podporiť každého manažéra, aby bol otvorený, aj keby to malo znamenať, že nebude súhlasiť s riaditeľom.
Dobrým riaditeľom napríklad prekáža, ak s nimi všetci vždy súhlasia. Znepokojuje ich, že spätná väzba nie je pestrejšia.
Problém vidia aj v tom, že dostávajú samé údaje, ale žiadne informácie týkajúce sa podstaty vecí.
Hovoríme len o výsledkoch, ale nemeníme spôsoby práce - to je ďalší zo spomínaných nedostatkov. Správna stratégia je dôležitým prvkom riadenia; rovnako dôležité je však aj to, aby ju chápali spolupracovníci. Dobrí riaditelia preto so svojimi tímami o stratégii hovoria a chcú, aby tieto témy rozoberali aj ich podriadení. Sú totiž presvedčení, že len tak pochopia logiku zmien v spoločnosti aj to, ako do seba zapadajú.
Úspešnému lídrovi záleží ajna ľuďoch, preto chce vedieť, či sú v zamestnaní spokojní. Nedostatky v personálnej práci sa preto dajú zhrnúť aj vo výčitke: niektorí moji najlepší ľudia odišli a nikto mi nepovedal prečo.
Autor: Zdroj: Chief Learning Officer Magazine, infoservis.insite.cz