Vrchnáky naše každodenné

Nie nadarmo sa hovorí, že obal predáva. Balenie je neoddeliteľnou súčasťou marketingu. Veľmi záleží, aký tvar má balenie výrobku, či má oblé alebo ostré hrany, či sa bude spotrebiteľom v ruke dobre držať, z akého je materiálu, ale hlavne, či sa dá z neho

výrobok jednoducho a rýchlo „vybaliť“, aby bol pripravený na okamžité použitie.

Mnohé výrobky sa predávajú v hermeticky uzavretých obaloch. Či už pre technologický postup výroby, alebo z bezpečnostných dôvodov, spotrebiteľ tak má zaručené, že si kupuje nepoškodený a kompletný tovar. Navyše, nikto z nás predsa nechce domov priniesť nákup oblepený lepkavým sirupom a poloprázdnu fľašu kompótu. Ale nemáte dojem, že všetky tie uzávery, vrchnáky a zátky sú čoraz pevnejšie a hermetickejšie? Akosi lepšie držia obsah vo fľaškách, potvory!

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Kto už aspoň raz v živote otváral zaváraninovú fľašu uhoriek, vie, o čom hovorím. Nehovoriac o konzervách sardiniek, fľaši vína či sektu, však, milé dámy? Isteže, na mnohé z týchto vrchnákov existujú dômyselné zariadenia na ich odstránenie. Ako však spod vrchnáka acidofilného mlieka odstrániť ten „čudlík“, ktorý slúži na otvorenie hrdla fľaše bez toho, aby ste ho neodtrhli? Ako otvoriť plastovú fľašu peny do kúpeľa bez toho, aby ste si neporanili prsty na ostrých hranách uzáveru? A čo celofán, ktorým je napevno potiahnuté CD či škatuľka čaju. A takto by som mohol pokračovať ďalej: sušienka ku káve, balíček plátkového syra, minerálka so športovým uzáverom ... a tak ďalej.

Hoci na viacerých obaloch je naznačený spôsob otvárania, často človek aj tak musí použiť vlastný dôvtip alebo sa naučiť určitý grif, ktorým ten-ktorý obal otvárať. Keď zlyhajú všetky pokusy, vždy je tu ešte posledná možnosť - kliešte.

SkryťVypnúť reklamu

Autor: Marian Timoracký marketingový poradca United Consultants

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 588
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 314
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 713
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 125
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 341
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 906
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 870
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 384
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu