Holandská ING Bank N. V. nemá na Slovensku žiadnu pobočku a pri komunikácii s klientmi sa spolieha na sieť svojich finančných poradcov a na internet.
Cez internet sa záujemca o sporiaci účet banky - ING Konto, môže dozvedieť všetky dôležité informácie o produkte a zvoliť si spôsob zriadenia tohto účtu.
Pohodlným spôsobom zriadenia účtu je využitie internetu. Stačí vyplniť a odoslať on-line elektronickú žiadosť, ktorú banka spracuje a poštou zašle klientovi zmluvu, ďalšie pokyny k účtu a zabezpečovacie prvky.
Po zriadení účtu môže klient zdarma využívať cez zabezpečovacie prvky všetky dostupné služby pri obsluhe svojho sporiaceho účtu aj cez internet.
ING Konto je sporiaci účet, ktorý slúži ako doplnok k bežnému účtu vedenému v inej banke.
Tomu je prispôsobená aj funkčnosť pri ovládaní sporiaceho účtu, kde sa predpokladá nižšia frekvencia transakcií na účte. Cez internetové bankovníctvo je možné vykonávať všetky štandardné operácie - jednorázové a trvalé platobné príkazy, platby inkasom, prípadne zadanie povolenia priameho inkasa.
Klient môže vidieť prehľady o všetkých zadaných príkazoch, prehľad transakcií za zvolené obdobie a pod., pričom banka realizuje klientovi všetky transakcie zdarma.
Klient môže vykonať cez internet
aj niektoré zmeny na účte, napr. zmeniť kontaktné údaje a prístupové heslo. (vb)