Služby cez telefón

(pevná linka alebo mobil)

ČSOB

ČSOB Linka 24

Prostredníctvom automatického hlasového systému (IVR) sú prístupné služby:

n zostatok na účte, pohyby na účte, nevykonané platby, žiadosť o výpis z účtu, zablokovanie platobnej karty, doplnkové informácie (kurzy ČSOB, úrokové sadzby, všeobecné informácie o ČSOB a KBC), možnosť zmeny PIN

Prostredníctvom klientského poradcu (operátora):

n tuzemské platobné príkazy, tuzemské žiadosti o inkasá, trvalé platobné príkazy, zahraničné platobné príkazy v Sk a v cudzej mene, devízové nedokumentárne platobné príkazy - hladké platby, zoznam zaúčtovaných položiek (max. 30 kalendárnych dní spätne), informácie o nezaúčtovaných platbách TPS, informácie o zostatkoch na účtoch, duplikát štandardného výpisu z účtu, doplnkové informácie (kurzové lístky ČSOB, NBS, úrokové sadzby, informácie finančného trhu, informácie o produktoch, všeobecné informácie o ČSOB, KBC).

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Dexia banka

n Mobile Banking

Prostredníctvom služby Mobile Banking - aktívne služby mobilného operátora T-Mobile alebo Orange - môže klient komunikovať so svojou bankou kedykoľvek a kdekoľvek.

n SMS notifikácia

SMS notifikácia je doplnková funkcia k službe e-Banka. Poskytuje prehľad o pohybe financií na účtoch klienta formou bankou zaslanej SMS správy na mobilný telefón. Prostredníctvom bankou zaslanej SMS správy získa klient informáciu pri každej kreditnej a debetnej transakcii a pri použití platobnej karty.

Istrobanka

Mobilbanking

n Mobilbanking Classic (SIM Toolkit v spolupráci T-Mobile a ORANGE)

n Mobilbanking for GSM (pre oboch operátorov T-Mobile a ORANGE)

Phonebanking

n Phonebanking Classic

n CallCentrum 0850 111 999

Ľudová banka

SkryťVypnúť reklamu

lubasms - SMS-banking

pasívne informácie:

n informácie o stave účtu po jeho zmene, informácie o obratoch, informácie o generovaní avíz a výpisov z účtu.

lubamobil - mobilbanking

aktívne operácie:

n tuzemský platobný príkaz.

pasívne operácie:

n informácie o stave účtu, informácie o obratoch.

lubacall - phonebanking

pasívne operácie:

n informácie o stave a obratoch na účte, vystavenie potvrdenia o platbe, prehľad trvalých príkazov, súhlas s inkasom, nahlasovanie hotovostných výberov nad 300 000 Sk, služby pre majiteľov platobných kariet, informácie o spotrebných a hypotekárnych úveroch, služby pre držiteľov kreditných kariet, vystavenie výpisu z účtu na požiadanie, informácie o produktoch banky.

OTP Banka

Automatický telefónny operátor IVR

SkryťVypnúť reklamu

Call Centrum

Mobilbanking:

n GSM-banking, SIM Toolkit banking

Poštová banka

GSM banking - služba umožňuje klientovi disponovať so svojím účtom v Sk prostredníctvom SMS správ

GSM banking plus umožňuje:

a) získať pasívne informácie,

b) zadať príkazy - aktívne operácie,

c) používať Hotline - priame volanie na Infolinku Poštovej banky.

Phone banking - cez operátora banky si klient môže zistiť aktuálny disponibilný zostatok na účte, zistiť zrealizované transakcie, zadať prevodný príkaz, založiť, zmeniť alebo zrušiť povolenie na inkaso, založiť, zmeniť alebo zrušiť trvalý príkaz, zablokovať platobnú kartu.

Slovenská sporiteľňa

Telephonebanking a Sporotel

Služba, ktorá umožní klientovi zistiť všeobecné bankové informácie, aktuálne informácie o jeho účte a zrealizovať tuzemské platobné príkazy v Sk a platobné príkazy v cudzej mene v rámci banky.

SkryťVypnúť reklamu

Služba Sporotel je nadstavbou existujúcej služby Telephonebanking. Klient sa môže spojiť s automatickým hlasovým systémom sporiteľne, ktorý mu po-núkne možnosť prepojenia na operátora.

Klient môže získavať informácie o svojom účte a vykonávať bankové operácie pomocou služby Telephonebanking a operátorov Sporotelu po podpise Zmluvy o poskytnutí a používaní elektronických služieb.

n ak si zvolí spôsob prihlasovania prostredníctvom identifikačného čísla a hesla, bude mať prístup len k informáciám o svojom účte,

n ak má záujem realizovať aj platobné príkazy, má možnosť si vybrať prihlásenie identifikačným číslom, heslom a využívanie GRID karty alebo prihlásenie identifikačným číslom a elektronickým osobným kľúčom, ktorý môže používať aj na podpisovanie bankových transakcií.

SkryťVypnúť reklamu

Operátor vykoná na požiadanie klienta vybrané operácie na účte. Aktuálne je aj blokovanie platobných kariet a prijatie požiadaviek na vydanie nových kariet.

Mobilbanking

Klient môže prostredníctvom Mobilbankingu získať informácie o zostatku na účte, pohybe na účte, kurzovom lístku. Mobilbanking umožňuje vykonať operácie:

n príkaz na úhradu v Sk, príkaz na úhradu vo voľne vymeniteľnej mene v rámci SLSP, dobíjanie kariet mobilných operátorov, platby faktúr, definovanie účtov (platiteľa alebo príjemcu), aktivácia/deaktivácia služby SMS-banking, aktivácia/deaktivácia služby SMS kuriér, zmena BPIN.

SMS-banking

Súčasťou SMS-bankingu je aj SMS Kuriér - on-line informácia o nadlimitnom pohybe na klientovom účte.

Tatra banka

Mobil banking pre T-mobile a pre Orange

SkryťVypnúť reklamu

Funkcie Mobil bankingu:

n možnosť aktivácie viacerých bánk súčasne na jednej SIM karte, kontrola nad účtom, informácie o zostatku na účte, okamžitá informácia o každom pohybe na účte, zadávanie platobných príkazov a prevodov, získanie rôznych informácií z banky (kurzy, úrokové sadzby a pod.).

Dialog

Funkcie:

n v oblasti bežných účtov,

n v oblasti elektronických služieb,

n v oblasti platobných kariet,

n v oblasti úverov a pôžičiek,

n v oblasti kurzového lístka,

n v oblasti dcérskych spoločností,

n ďalšie informácie.

VÚB banka

Kontakt - Telefónne bankovníctvo

Non-stop služba Kontakt na telefónnom čísle 0850 123 000 - operátor, alebo automatický hlasový systém IVR umožňuje:

a) získavanie všeobecných informácií,

b) informácie o účtoch,

SkryťVypnúť reklamu

c) vykonávať aktívne operácie.

Denný limit pre objem transakcií prostredníctvom služby Kontakt je 100 000,- Sk prostredníctvom operátora, 5 000,- Sk prostredníctvom IVR.

Mobil banking

Klient získa prostredníctvom mobilBankingu informácie o zostatku a pohyboch na účte, kurzovom lístku, môže si nechať posielať správy o prekročení zostatku účtu pod, alebo nad stanovený limit, správy o použití platobnej karty a o pohybe na účte.

Prostredníctvom Mobil bankingu môže klient uskutočňovať platby zo svojich účtov ako aj jednoducho uhrádzať faktúry svojmu mobilnému operátorovi, prípadne si dobiť kredit na svojej SIM karte. (ia)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 587
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 307
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 712
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 121
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 338
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 909
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 863
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 392
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu