ČSOB
ČSOB Linka 24
Prostredníctvom automatického hlasového systému (IVR) sú prístupné služby:
n zostatok na účte, pohyby na účte, nevykonané platby, žiadosť o výpis z účtu, zablokovanie platobnej karty, doplnkové informácie (kurzy ČSOB, úrokové sadzby, všeobecné informácie o ČSOB a KBC), možnosť zmeny PIN
Prostredníctvom klientského poradcu (operátora):
n tuzemské platobné príkazy, tuzemské žiadosti o inkasá, trvalé platobné príkazy, zahraničné platobné príkazy v Sk a v cudzej mene, devízové nedokumentárne platobné príkazy - hladké platby, zoznam zaúčtovaných položiek (max. 30 kalendárnych dní spätne), informácie o nezaúčtovaných platbách TPS, informácie o zostatkoch na účtoch, duplikát štandardného výpisu z účtu, doplnkové informácie (kurzové lístky ČSOB, NBS, úrokové sadzby, informácie finančného trhu, informácie o produktoch, všeobecné informácie o ČSOB, KBC).
Dexia banka
n Mobile Banking
Prostredníctvom služby Mobile Banking - aktívne služby mobilného operátora T-Mobile alebo Orange - môže klient komunikovať so svojou bankou kedykoľvek a kdekoľvek.
n SMS notifikácia
SMS notifikácia je doplnková funkcia k službe e-Banka. Poskytuje prehľad o pohybe financií na účtoch klienta formou bankou zaslanej SMS správy na mobilný telefón. Prostredníctvom bankou zaslanej SMS správy získa klient informáciu pri každej kreditnej a debetnej transakcii a pri použití platobnej karty.
Istrobanka
Mobilbanking
n Mobilbanking Classic (SIM Toolkit v spolupráci T-Mobile a ORANGE)
n Mobilbanking for GSM (pre oboch operátorov T-Mobile a ORANGE)
Phonebanking
n Phonebanking Classic
n CallCentrum 0850 111 999
Ľudová banka
lubasms - SMS-banking
pasívne informácie:
n informácie o stave účtu po jeho zmene, informácie o obratoch, informácie o generovaní avíz a výpisov z účtu.
lubamobil - mobilbanking
aktívne operácie:
n tuzemský platobný príkaz.
pasívne operácie:
n informácie o stave účtu, informácie o obratoch.
lubacall - phonebanking
pasívne operácie:
n informácie o stave a obratoch na účte, vystavenie potvrdenia o platbe, prehľad trvalých príkazov, súhlas s inkasom, nahlasovanie hotovostných výberov nad 300 000 Sk, služby pre majiteľov platobných kariet, informácie o spotrebných a hypotekárnych úveroch, služby pre držiteľov kreditných kariet, vystavenie výpisu z účtu na požiadanie, informácie o produktoch banky.
OTP Banka
Automatický telefónny operátor IVR
Call Centrum
Mobilbanking:
n GSM-banking, SIM Toolkit banking
Poštová banka
GSM banking - služba umožňuje klientovi disponovať so svojím účtom v Sk prostredníctvom SMS správ
GSM banking plus umožňuje:
a) získať pasívne informácie,
b) zadať príkazy - aktívne operácie,
c) používať Hotline - priame volanie na Infolinku Poštovej banky.
Phone banking - cez operátora banky si klient môže zistiť aktuálny disponibilný zostatok na účte, zistiť zrealizované transakcie, zadať prevodný príkaz, založiť, zmeniť alebo zrušiť povolenie na inkaso, založiť, zmeniť alebo zrušiť trvalý príkaz, zablokovať platobnú kartu.
Slovenská sporiteľňa
Telephonebanking a Sporotel
Služba, ktorá umožní klientovi zistiť všeobecné bankové informácie, aktuálne informácie o jeho účte a zrealizovať tuzemské platobné príkazy v Sk a platobné príkazy v cudzej mene v rámci banky.
Služba Sporotel je nadstavbou existujúcej služby Telephonebanking. Klient sa môže spojiť s automatickým hlasovým systémom sporiteľne, ktorý mu po-núkne možnosť prepojenia na operátora.
Klient môže získavať informácie o svojom účte a vykonávať bankové operácie pomocou služby Telephonebanking a operátorov Sporotelu po podpise Zmluvy o poskytnutí a používaní elektronických služieb.
n ak si zvolí spôsob prihlasovania prostredníctvom identifikačného čísla a hesla, bude mať prístup len k informáciám o svojom účte,
n ak má záujem realizovať aj platobné príkazy, má možnosť si vybrať prihlásenie identifikačným číslom, heslom a využívanie GRID karty alebo prihlásenie identifikačným číslom a elektronickým osobným kľúčom, ktorý môže používať aj na podpisovanie bankových transakcií.
Operátor vykoná na požiadanie klienta vybrané operácie na účte. Aktuálne je aj blokovanie platobných kariet a prijatie požiadaviek na vydanie nových kariet.
Mobilbanking
Klient môže prostredníctvom Mobilbankingu získať informácie o zostatku na účte, pohybe na účte, kurzovom lístku. Mobilbanking umožňuje vykonať operácie:
n príkaz na úhradu v Sk, príkaz na úhradu vo voľne vymeniteľnej mene v rámci SLSP, dobíjanie kariet mobilných operátorov, platby faktúr, definovanie účtov (platiteľa alebo príjemcu), aktivácia/deaktivácia služby SMS-banking, aktivácia/deaktivácia služby SMS kuriér, zmena BPIN.
SMS-banking
Súčasťou SMS-bankingu je aj SMS Kuriér - on-line informácia o nadlimitnom pohybe na klientovom účte.
Tatra banka
Mobil banking pre T-mobile a pre Orange
Funkcie Mobil bankingu:
n možnosť aktivácie viacerých bánk súčasne na jednej SIM karte, kontrola nad účtom, informácie o zostatku na účte, okamžitá informácia o každom pohybe na účte, zadávanie platobných príkazov a prevodov, získanie rôznych informácií z banky (kurzy, úrokové sadzby a pod.).
Dialog
Funkcie:
n v oblasti bežných účtov,
n v oblasti elektronických služieb,
n v oblasti platobných kariet,
n v oblasti úverov a pôžičiek,
n v oblasti kurzového lístka,
n v oblasti dcérskych spoločností,
n ďalšie informácie.
VÚB banka
Kontakt - Telefónne bankovníctvo
Non-stop služba Kontakt na telefónnom čísle 0850 123 000 - operátor, alebo automatický hlasový systém IVR umožňuje:
a) získavanie všeobecných informácií,
b) informácie o účtoch,
c) vykonávať aktívne operácie.
Denný limit pre objem transakcií prostredníctvom služby Kontakt je 100 000,- Sk prostredníctvom operátora, 5 000,- Sk prostredníctvom IVR.
Mobil banking
Klient získa prostredníctvom mobilBankingu informácie o zostatku a pohyboch na účte, kurzovom lístku, môže si nechať posielať správy o prekročení zostatku účtu pod, alebo nad stanovený limit, správy o použití platobnej karty a o pohybe na účte.
Prostredníctvom Mobil bankingu môže klient uskutočňovať platby zo svojich účtov ako aj jednoducho uhrádzať faktúry svojmu mobilnému operátorovi, prípadne si dobiť kredit na svojej SIM karte. (ia)