Softvér zadarmo s bonusom navyše

Všetko vôkol nás sa mení, vyvíja. Architektúra budov a dizajn, účinnosť spaľovacích motorov, veľkosť a funkčnosť mobilných telefónov, móda, ideológia, stravovacie zvyklosti ...

Všetko vôkol nás sa mení, vyvíja. Architektúra budov a dizajn, účinnosť spaľovacích motorov, veľkosť a funkčnosť mobilných telefónov, móda, ideológia, stravovacie zvyklosti ...

Dnešný človek dennodenne čelí novým situáciám, v ktorých je nútený uplatňovať svoj um a dôvtip. Neustála konfrontácia s novými problémami ho tak robí svojím spôsobom vzdelanejším a inteligentnejším. Nainštalovať softvér z CD-ROM–u by preňho malo byť hračkou.

Je to „Microsoftsky jednoduché“

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Spoločnosť Microsoft pred pár týždňami vložila do vydaní niektorých časopisov CD-ROM, na ktorom sa nachádza 60-dňová skúšobná verzia balíka MS Office Professional.

SkryťVypnúť reklamu

Skvelý marketingový ťah! Ponúknuť zákazníkom skúšobnú verziu softvéru zdarma, nechať im dostatočne dlhý čas na to, aby si naň navykli, a potom ich krásne zúčtovať; určite radi zaplatia. Skutočnosť? Nainštalovať softvér z CD-ROM–u je v tomto prípade skutočne jednoduché.

Ale proces registrácie, to je výzva! Zákazník musí absolvovať tortúru približne 15 krokov, v rámci ktorých si na webovej stránke Microsoftu musí zriadiť používateľský účet, vytvoriť heslo, odoslať kód, zadať e-mailovú adresu, potvrdiť ju zákazníckemu centru Microsoftu, znova sa zaregistrovať, vyplniť dotazník, uviesť meno, adresu, PSČ, odpovedať na otázky o záujmoch, zrušiť povolenie na prijímanie informačných správ, až sa napokon dostane k vytúženému produktovému kľúču, čo je 25-miestny kód (!), ktorý je potrebné následne vpísať do príslušnej kolónky pri spustení softvéru. A keď si zákazník už konečne vydýchne, v okne sa objaví ďalšia požiadavka: „Zadajte 8–miestny kód, ktorý nájdete na bielom štítku vonkajšej strany obalu výrobku.“

SkryťVypnúť reklamu

A to už začne škaredo nadávať.

Keby Microsoft vyrábal iPody

Nevdojak sa mu v hlave vynoria reklamy porovnávajúce Mac s PC, alebo paródia na to, ako by vyzerala škatuľa iPodu, keby ho vyrábal Microsoft.

MS Office bude určite úspešným produktom. Má mnohé nové funkcie, je spoľahlivejší, užívateľsky prívetivejší; dá sa teda predpokladať, že mnohým zákazníkom uľahčí život.

No a tým, ktorí sa rozhodli podstúpiť komplikovanú a zdĺhavú registráciu skúšobnej verzie, dá bonus navyše. Skúsenosť, na základe ktorej v budúcnosti budú o trocha viac prezieravejší a šikovnejší. Na nezaplatenie.

Autor: Marian Timoracký, marketingový poradca, United Consultants

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 500
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 185
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 700
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 818
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 981
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 635
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 780
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 491
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu