Veľkou otázkou pre bývalé štátne monopoly, ako je Slovak Telekom, Deutsche Telekom, France Telekom či ďalšie, je, na ktorý biznis sa orientovať. Predávať hlasové pevné linky už totiž nie je veľké terno. Štatisticky už totiž má každý občan Slovenska mobilný telefón. Podobná situácia je aj v iných krajinách, napríklad aj v Česku.
Navyše, ľudia z biznisu a aj s Telekomu hovoria, že hlas sa už stáva komoditou. Znamená to, že už onedlho nebudeme platiť za minúty, ale za to, že môžeme telefonovať. Neobmedzene v rámci férového využívania služieb. To neplatí len pre pevné linky, ale aj pre mobilné telefonovanie.
Jedinou možnosťou sa teda ukazuje predávať širokopásmové pripojenie k internetu. Samostatne to však zrejme tiež nepôjde, keďže sa už dá za pomerne málo peňazí mesačne zakúpiť neobmedzené pripojenie.
V podobnej situácii sú napríklad aj prevádzkovatelia káblovej televízie. Spotrebitelia sa totiž stále viac orientujú na služby all-inclusive. Teda, aby mali všetky telekomunikačné služby v jednom balíku - pripojenie do internetu, káblovú televíziu a telefón.
Práve preto prišla technológia tripleplay. Všetky tri služby od jednej firmy za čo najnižšiu cenu. V tomto smere sa dá povedať, že Slovensko nezaostáva. Veď tripleplay tu už ponúkajú traja veľkí operátori a niekoľko menších lokálnych firiem. Podobná situácia je aj vo Francúzsku, Nemecku či Maďarsku. Aj v týchto krajinách je digitálna televízia od telekomunikačných operátorov a tripleplay ako celok na začiatku.