Najlepšie mieril proti Ružomberku

Najlepší ligový strelec Tomáš Oravec začal o Pohári SME/Práca premýšľať iba pár kôl pred koncom.

Tomáš Oravec.Tomáš Oravec. (Zdroj: SITA)

Chystali ste sa od začiatku ligy na útok o získanie titulu kráľa strelcov?

„Nie, najskôr sme chceli dobre obstáť ako tím. V závere sme sa už pozerali aj na tabuľku strelcov a zameriavali sme sa aj na tento primát.“

Uvedomovali si to aj spoluhráči?

„Áno, robili pre mňa, čo sa dalo, hľadali ma v dobrej pozícii. Ten pohár je u nás aj ich zásluhou. Aj v poslednom zápase proti Banskej Bystrici mi pripravili dobré pozície. Raz som trafil žrď a ostatné šance som spálil, alebo ich vychytal brankár.“

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Náskok ste mohli zvýšiť aj z penalty v minulom kole, ale nevyužili ste to. Koľko pokutových kopov ste zahodili?

„Dva. Proti Sencu a Košiciam.“

Proti komu sa vám najlepšie hralo a strieľalo?

„Nemám nejaký tím, ktorého by som sa obával. Na prekvapenie v tejto sezóne mi to išlo najlepšie proti Ružomberku, kde som kedysi hrával. Raz som mu strelil tri góly a potom ešte ďalšie dva góly, celkovo teda päť zo šestnástich.“

Hráč či brankár proti ktorému sa vám nepríjemne hrá?

„Nikdy som sa nezameriaval na to, nikto na mňa ani nehral špeciálnu osobku.“

V ktorej sezóne ste dali najviac gólov?

„V tejto. Doteraz to bolo maximálne trinásť, pričom sa stalo, že jeseň som hral v jednom a jar v druhom klube.“

Koho ste sa najviac obávali v súboji o strelecký primát?

SkryťVypnúť reklamu

„Po jeseni bol suverénom Adam Nemec zo Žiliny. Na jar mu odišla forma, iba striedal. Dostal som sa na čelo a začal ma prenasledovať Šesták. Myslel som si, že vyhrá on.“

Ste v nominácii na zápas proti Nemecku. Čo by ste si mali zlepšiť, aby ste sa v nominácii udržali natrvalo?

„Asi by som mal podávať vyrovnanejšie výkony, viac sa dostávať do šancí a strieľať ešte viac gólov. Čiže pridať by som mal v každom smere.

Tomáš Oravec

Narodený: 3. 7. 1980

Klub: Artmedia Bratislava

Klubová kariéra: Haniska (1995), Spoje Košice (1996/1997), 1. FC Košice (1997/2000), Ružomberok (2000/2002), Žižkov (2002/2004), Admira Wacker (2004/2005), Panionios Atény (2005/2006), Artmedia Bratislava 2006/2008

Počet štartov a gólov v reprezentácii: 8/3

SkryťVypnúť reklamu

Počet štartov a gólov v lige: 110/39

Idol futbalistu: Christian Vieri

Idol športovca: Michael Jordan

Obľúbený klub: Real Madrid

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 556
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 264
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 707
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 045
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 189
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 933
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 833
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 423
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu