Vedú Nový Čas, Markíza a Expres

Najčítanejší je denník Nový Čas, SME patrí tretie miesto. Najsledovanejšia zostáva televízie Markízaa najpočúvanejšierádio Expres.

BRATISLAVA. Najčítanejším denníkom zostáva Nový Čas, ktorý číta denne 24 percent oslovených, čo zodpovedá vyše miliónu čitateľov. Nasledujú Pravda s jedenástimi, a denník SME s ôsmimi percentami. Reprezentatívny prieskum Market & Media & Lifestyle - TGI urobila na vzorke 2115 respondentov od 14 do 79 rokov agentúra Median SK od 8. januára do 1. apríla 2007.

Denník Plus jeden deň má sedempercentnú, a Korzár štvorpercentnú čítanosť. Celkovo číta denníky denne 47 percent populácie. Na otázku, či nejaký čítali za posledných 14 dní, odpovedalo kladne 87 percent oslovených.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Sledovanosť televízií

Z televízií je najsledovanejšia Markíza. Pozerá ju 69 percent oslovených.

Sledovanosť na úrovni 35 percent dosahuje JOJ, 33 percent má Jednotka. Dvojka dosiahla sedem, TA 3 šesť percent, Prima TV päť a ČT 1 tri percentá. Desiatku najsledovanejších televízií uzatvárajú Nova, RTL Klub a Magyar TV 1.

Sumárna sledovanosť všetkých televízií je 91 percent. Televíziu v prvom štvrťroku 2007 sledovalo viac ako 4 milióny divákov. Najväčší podiel na trhu má Markíza (48 percent), JOJ dosiahla 18 percent a Jednotka 16 percent. Nasleduje Dvojka s dvoma a TA 3 s jedným percentom. Podiel ostatných televízií dosahuje spolu 15 percent.

Počúvanosť rádií

Najpočúvanejšou rozhlasovou stanicou je Rádio Expres s 21 percentami poslucháčov.

SkryťVypnúť reklamu

Rádio Slovensko má 19, FUN rádio 11 percent, Jemné melódie 9 percent a rovnaké percento aj rádio Regina. Celková počúvanosť rádií v parametri „počúvali včera“ je 75 percent.

Aj v podiele na trhu patrí prvé miesto Rádiu Expres s 22 percentami, Rádio Slovensko má 20, FUN rádio 12, Jemné melódie a Regina po 9 percent.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 549
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 246
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 704
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 010
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 087
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 936
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 828
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 440
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu