BRATISLAVA. Najčítanejším denníkom zostáva Nový Čas, ktorý číta denne 24 percent oslovených, čo zodpovedá vyše miliónu čitateľov. Nasledujú Pravda s jedenástimi, a denník SME s ôsmimi percentami. Reprezentatívny prieskum Market & Media & Lifestyle - TGI urobila na vzorke 2115 respondentov od 14 do 79 rokov agentúra Median SK od 8. januára do 1. apríla 2007.
Denník Plus jeden deň má sedempercentnú, a Korzár štvorpercentnú čítanosť. Celkovo číta denníky denne 47 percent populácie. Na otázku, či nejaký čítali za posledných 14 dní, odpovedalo kladne 87 percent oslovených.
Sledovanosť televízií
Z televízií je najsledovanejšia Markíza. Pozerá ju 69 percent oslovených.
Sledovanosť na úrovni 35 percent dosahuje JOJ, 33 percent má Jednotka. Dvojka dosiahla sedem, TA 3 šesť percent, Prima TV päť a ČT 1 tri percentá. Desiatku najsledovanejších televízií uzatvárajú Nova, RTL Klub a Magyar TV 1.
Sumárna sledovanosť všetkých televízií je 91 percent. Televíziu v prvom štvrťroku 2007 sledovalo viac ako 4 milióny divákov. Najväčší podiel na trhu má Markíza (48 percent), JOJ dosiahla 18 percent a Jednotka 16 percent. Nasleduje Dvojka s dvoma a TA 3 s jedným percentom. Podiel ostatných televízií dosahuje spolu 15 percent.
Počúvanosť rádií
Najpočúvanejšou rozhlasovou stanicou je Rádio Expres s 21 percentami poslucháčov.
Rádio Slovensko má 19, FUN rádio 11 percent, Jemné melódie 9 percent a rovnaké percento aj rádio Regina. Celková počúvanosť rádií v parametri „počúvali včera“ je 75 percent.
Aj v podiele na trhu patrí prvé miesto Rádiu Expres s 22 percentami, Rádio Slovensko má 20, FUN rádio 12, Jemné melódie a Regina po 9 percent.