V losangeleskom hoteli Ambassador sa v júni 1968 odohrávajú všedné drámy i komédie. Mladučká Diana sa chce vydať za spolužiaka, aby ho zachránila pred narukovaním do Vietnamu. Kedysi slávna spevácka hviezda sa úspešne prepíja na onen svet a ponižuje slabošského manžela. Telefonistka spáva s riaditeľom hotela, ktorý práve dal výpoveď šéfovi kuchyne. Manželka riaditeľa šéfuje hotelovému salónu krásy. Dvaja mladí aktivisti po prvý raz ochutnajú LSD. Kuchári chcú vidieť finále v baseballe. Dvojica hotelových vrátnikov si užíva dôchodok. A večer má byť slávnosť na počesť prezidentského kandidáta Roberta Kennedyho, ktorý si práve v Ambassadore zriadil hlavný stan. Ich osudy sa pretnú ešte v ten večer, keď do nich tragicky zasiahne palestínsky atentátnik.
Emilio Estevez, syn Martina Sheena a brat Charlieho Sheena, herecky nikdy neprekonal úspech Mladých pušiek I a II. V roku 1990 režíroval podľa vlastného scenára kriminálnu komédiu Men at Work, v ktorej si s bratom aj zahrali. Od roku 2000 sa presadzoval najmä ako televízny seriálový režisér. Preto, keď vlani na benátskom filmovom festivale predstavil snímku Bobby (u nás uvádzanú ako Atentát v Ambassadore), bolo to veľké a príjemné prekvapenie. V USA zostalo len pri veľkom. Americká kritika jeho film nemilosrdne roztrhala, kým zahraniční novinári, akreditovaní v Hollywoode, ho navrhli na Zlatý glóbus hneď v dvoch kategóriách.
Americká kritika mu vyčíta prílišnú vážnosť, štruktúru odpozeranú zo snímok Alejandra Gonzáleza Iňárritu (Babel, Amores perros) a naivnú vieru v to, že Robert Kennedy by bol zásadne zmenil históriu i súčasnosť USA. V skutočnosti je však pre ňu neprijateľný jasný, kritický komentár na margo bushovskej súčasnosti Spojených štátov. To všetko sú zároveň dôvody, prečo film našiel priazeň u divákov i kritikov mimo USA.
A napokon to najdôležitejšie: v žiadnej snímke prinajmenšom posledného desaťročia sme nevideli takú grandióznu prehliadku najlepších a najznámejších amerických filmových hviezd!