v kancelári človeka, ktorý o ostatných hovorí, že sú úplne neschopní, leniví alebo hlúpi. O nedostatkoch nie je dobré mlčať,
ale pri kritizovaní je dôležité
voliť správne slová.
Vždy je potrebné kritizovať tak, aby ste neútočili osobne. Najdiplomatickejšie je hovoriť o nedostatkoch firemnej kultúry, ktorá sa nedokáže vyrovnať napríklad
s nedostatočnou výkonnosťou. Aj jednoznačné nedostatky v správaní zamestnancov nie sú "bordel", ale veci, či "výzvy", ktoré treba riešiť.
Pre hodnotenie nedostatkov tímovej práce si zapamätajte kľúčové slovo "kapacita". Nedostatok kapacity znamená, že zamestnanci nemajú dostatok času, aby urobili, čo majú. Akonáhle sa však presvedčíte, že zamestnancom nechýba k lepším výkonom čas, ale niečo iné, stáva sa táto záležitosť "výkonnostnou výzvou".
Zdroj: The Guardian a infoservis.insite.cz