í ako pred predchádzajúcim EURO 2004, ktoré hostilo Portugalsko.
Počas marca si mohli priaznivci najpopulárnejšej tímovej hry na svete objednať vstupenky cez internet, čo využilo 588 716 fanúšikov zo 142 krajín sveta. K dispozícii cez on-line predaj je pritom len 350–tisíc vstupeniek. Z toho dôvodu sa plánované druhé okno v apríli ani nebude otvárať.
Najprv UEFA prehodnotí, či všetky žiadosti spĺňajú stanovené kritériá a až potom ich zaradí do žrebovania. Zo Švajčiarska pochádza až 29 percent žiadostí, 27 prišlo z Nemecka a 21 z Rakúska.
Diváci, ktorí chcú uvidieť zápasy na vlastné oči a nezúčastnili sa na internetovej lotérii, majú stále šancu kúpiť si vstupenky cez futbalové zväzy, ktoré svoje reprezentácie vyšlú na záverečný turnaj.
Takto sa dostane do obehu vyše 400–tisíc vstupeniek z celkového počtu 1 milión 50–tisíc.