Olympijské idey mieria k oblohe

Po aténskej olympiáde začal slovenský olympizmusv marketingovej oblasti takmer z nuly. Rok a pol pred pekinskou sa mu už ľahšie dýcha.

BRATISLAVA. Odvčera má Slovenský olympijský výbor troch generálnych partnerov. K Západoslovenskej energetike a Kia Motorsu pribudlo Letisko M. R. Štefánika - Airport Bratislava (BTS).

„Zďaleka nie všetky náklady nám vykryje štátny rozpočet či prís­pevky Medzinárodného olym­pijského výboru. Bez peňazí od našich partnerov by sme museli škrtať aj v plánoch prípravy športovcov,“ pripomína slovenský šéf piatich kruhov František Chmelár.

Vlani domáce olympijské plé­num vytýčilo cieľ znížiť podiel financií z verejných zdrojov v ročnom rozpočte SOV na 50 percent. „Blížime sa k jeho splneniu,“ tvrdí Chmelár.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Bývalý kanoistický reprezentant Ľubor Štark ako predseda predstavenstva dcérskej Slovenskej olym­pijskej marketingovej a. s. včera podpísal zmluvu s bratislavským letiskom. Práve injekcia od jeho prevádzkovateľa vytrhla SOV tŕň z päty vo finančnej núdzi pred lanskou zimnou olympiádou v Turíne.

Podľa novej zmluvy o generálnom partnerstve dostanú slovenskí olym­pionici od letiskovej spoločnosti tento aj budúci rok po päť miliónov korún.

,,Ušľachtilé olympijské myšlienky pošleme až do oblakov,“ obrazne poznamenal František Stolárik, výkonný riaditeľ bratislavského letiska. „Ak Slovensku niečo chýba, tak určite jeho propagácia v zahraničí. My sa perspektívne vynasnažíme cudzincov hneď po prílete k nám zoznámiť aspoň s najväčšími postavami slovenského športu.“ Na letisku by vraj mala vzniknúť jeho minigaléria.

SkryťVypnúť reklamu

Chmelár pripustil, že naša výprava na letnú olympiádu v Pekingu poletí charterovým letom práve z bratislavského letisku: „Záleží na tom, aká bude veľká a či neprevládne snaha odlietať v rôznych termínoch. Ak by sa nominovalo okolo 50 športovcov, tak by sa oplatil.“

SOV rokuje o sponzorstve aj s inými firmami. „Orientujeme sa na slovenské spoločnosti a zo zahraničných na tie, ktoré sa u nás etablovali,“ vysvetlil stratégiu SOV jeho šéf. (mo)


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 556
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 264
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 707
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 045
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 189
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 933
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 833
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 423
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu