Medzi najčastejšie manažérske výzvy, a oblasti, v ktorých sa treba stále vzdelávať, patria personálne záležitosti, spracovanie žiadostí
o prácu a komunikácia.
Manažéri by mali ovládať nástroje v oblasti personálnej práce - mali by byť schopní vyvážiť požiadavky a očakávania zamestnancov, jednať s nimi ako so seberovnými. Dobré školenie v oblasti ľudských zdrojov pomôže manažérom viesť tím a pracovať naplno. Dôležité je učiť sa väčšej otvorenosti a spätnej väzbe.
Ich úlohou je aj vyhľadávanie kvalifikovaných uchádzačov na nové pozície. So správnymi zručnosťami pre vedenie pohovoru, ktoré vytvárajú rešpekt, so spontánnosťou, logikou a s tvorivosťou môžu byť úspešní pri výbere tých správnych ľudí.
Kľúčovou zručnosťou každého vedúceho pracovníka je efektívna komunikácia. Nejde len o to, aby manažéri boli dobrí v ústnom
a písomnom prejave. Mali by by
tiež dobrí poslucháči.
Zdroj: WebProNews