Pondelok, 8. marec, 2021 | Meniny má Alan, AlanaKrížovkyKrížovky

Lidl dal na reklamu najviac

Najviac peňazí na televíznu reklamu dala sieť diskontných predajní Lidl, najmenej Metro.

(Zdroj: ILUSTRAČNÉ FOTO – SITA/AP)

PRAHA. Väčšina veľkých obchodných reťazcov v Českej republike minulý rok výrazne zvýšila svoje výdavky na televíznu reklamu, aby obstáli v stále tvrdšom konkurenčnom boji o zákazníka. Celkové výdavky obchodníkov za televízne šoty sa vlani podľa Lidových novin pohybovali v stámiliónoch českých korún.

Najviac peňazí do televíznej reklamy vlani investovala sieť diskontných predajní Lidl. Ten minul za reklamu bez zliav, bonusov a vzájomných obchodov zhruba 179,6 milióna českých korún (224 miliónov slovenských). Sieť obchodov so záhradnou technikou a bazénmi Mountfield vlani zdvojnásobila svoje hrubé výdavky na televíznu reklamu, ktoré tak vzrástli na 124 miliónov českých korún.

Skryť Vypnúť reklamu

Viac reklamného priestoru v televízii si v roku 2006 objednala aj spoločnosť Ahold. Jej hrubé výdavky na tento typ reklamy sa zvýšili zo 78,3 mi­lióna v roku 2005 na takmer 95 miliónov českých korún.

Štvrtým najväčším televíznym inzerentom v Česku z radov obchodných reťazcov bola vlani spoločnosť Tesco Stores, ktorá tieto výdavky strojnásobila na 79,3 milióna českých korún.

Naopak, najmenej z veľkých obchodníkov, ktorých reklamné šoty boli v televízii, minulý rok na tento druh propagácie minula spoločnosť Metro Cash&Carry. Jej hrubé výdavky za televíznu reklamu dosiahli 2,7 milióna českých korún.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. Spoznajte Olomouc – univerzitné mesto a svoju budúcnosť
  2. Ako môžete zastaviť dýchavičnosť pri covide a po jeho prekonaní?
  3. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme
  4. Čo napĺňa v práci úspešné ženy v jednej z najznámejších firiem?
  5. Ostrov Saona pri Dominikánskej republike je pravý karibský raj
  6. Nové číslo Historickej revue
  7. Porsche sa rozrastá o nový shooting brake Taycan Cross Turismo
  8. Oplatí sa teraz kupovať byt alebo je lepšie si počkať?
  9. Skutočná vanilka a čokoláda. Čo robí potraviny kvalitnými?
  10. Denník SME spolu s knihou Rozhovory o ľudskom tele
  1. Faculty of Management Comenius University in Bratislava
  2. Čo napĺňa v práci úspešné ženy v jednej z najznámejších firiem?
  3. Svieže jarné ceny v PLANEO Elektro sú aj v marci extra výhodné
  4. Ako môžete zastaviť dýchavičnosť pri covide a po jeho prekonaní?
  5. Ostrov Saona pri Dominikánskej republike je pravý karibský raj
  6. Porsche sa rozrastá o nový shooting brake Taycan Cross Turismo
  7. Nové číslo Historickej revue
  8. Veolia dostala exkluzívne do správy projekt SKY PARK
  9. AS EUBA vyhlasuje protest proti novele zákona o VŠ
  10. Firmy sa spojili s učiteľmi, rozhodli sa pomôcť chudobným žiakom
  1. Oplatí sa teraz kupovať byt alebo je lepšie si počkať? 24 586
  2. Korona zlacňuje elektroniku. Tento týždeň je až o 50 % lacnejšia 14 571
  3. Skutočná vanilka a čokoláda. Čo robí potraviny kvalitnými? 12 328
  4. Ostrov Saona pri Dominikánskej republike je pravý karibský raj 11 780
  5. Telo v karanténe, jar a domácnosť, rozhovor s Denisou Dvončovou 11 040
  6. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme 10 408
  7. AGEL spustil testovanie expresnými PCR testami 9 877
  8. Denník SME spolu s knihou Rozhovory o ľudskom tele 7 680
  9. Nové číslo Historickej revue 7 350
  10. Maldivy, Emiráty, Egypt z Bratislavy aj s poistením liečby COVID 6 165
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu