Lidl dal na reklamu najviac

Najviac peňazí na televíznu reklamu dala sieť diskontných predajní Lidl, najmenej Metro.

(Zdroj: ILUSTRAČNÉ FOTO – SITA/AP)

PRAHA. Väčšina veľkých obchodných reťazcov v Českej republike minulý rok výrazne zvýšila svoje výdavky na televíznu reklamu, aby obstáli v stále tvrdšom konkurenčnom boji o zákazníka. Celkové výdavky obchodníkov za televízne šoty sa vlani podľa Lidových novin pohybovali v stámiliónoch českých korún.

Najviac peňazí do televíznej reklamy vlani investovala sieť diskontných predajní Lidl. Ten minul za reklamu bez zliav, bonusov a vzájomných obchodov zhruba 179,6 milióna českých korún (224 miliónov slovenských). Sieť obchodov so záhradnou technikou a bazénmi Mountfield vlani zdvojnásobila svoje hrubé výdavky na televíznu reklamu, ktoré tak vzrástli na 124 miliónov českých korún.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Viac reklamného priestoru v televízii si v roku 2006 objednala aj spoločnosť Ahold. Jej hrubé výdavky na tento typ reklamy sa zvýšili zo 78,3 mi­lióna v roku 2005 na takmer 95 miliónov českých korún.

Štvrtým najväčším televíznym inzerentom v Česku z radov obchodných reťazcov bola vlani spoločnosť Tesco Stores, ktorá tieto výdavky strojnásobila na 79,3 milióna českých korún.

Naopak, najmenej z veľkých obchodníkov, ktorých reklamné šoty boli v televízii, minulý rok na tento druh propagácie minula spoločnosť Metro Cash&Carry. Jej hrubé výdavky za televíznu reklamu dosiahli 2,7 milióna českých korún.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 588
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 313
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 712
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 125
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 341
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 906
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 870
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 384
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu