BRATISLAVA - Najviac divákov počas posledného dňa v roku k televíznym obrazovkám pritiahla televízia Markíza. V prime-time dosiahla priemerný trhový podiel (percento z divákov, ktorí práve sledovali obrazovku) 48,2 percenta, podiel Jednotky bol 16,1 percenta a JOJ 12,9 percenta.
Najsledovanejšou zábavnou reláciou vo večernom čase bol sitcom Susedia s 32,9-percentnou sledovanosťou (percento zo všetkých divákov, aj tých, ktorí práve obrazovku nesledovali) a program Horúčka silvestrovskej noci s 22,8-percentnou sledovanosťou.
Priemerný celodenný divácky trhový podiel počas posledného dňa v roku bol pri Markíze 34,8 percenta, Jednotka mala 22,7 a JOJ 11,9 percenta. Čísla o sledovanosti dokazujú, že ešte stále veľká časť Slovákov trávi Silvester pred televíznou obrazovkou.
(hr)