Extraliga dostane 38 miliónov

BRATISLAVA - Spoločnosť Pro-Hokej, ktorá je riadiacim orgánom slovenskej extraligy, pre neplnenie podmienok vypovedala na začiatku tejto sezóny zmluvu so švajčiarskou marketingovou firmou CWL, ale kluby nakoniec o milióny neprídu. Zástupcovia Pro-Hokeja .

BRATISLAVA - Spoločnosť Pro-Hokej, ktorá je riadiacim orgánom slovenskej extraligy, pre neplnenie podmienok vypovedala na začiatku tejto sezóny zmluvu so švajčiarskou marketingovou firmou CWL, ale kluby nakoniec o milióny neprídu. Zástupcovia Pro-Hokeja podpísali včera nový kontrakt s firmou Marketing SZĽH, s. r. o. - stopercentnou dcérskou spoločnosťou Slovenského zväzu ľadového hokeja. Marketing SZĽH, s. r. o., prevzal všetky reklamné a televízne práva na extraligu a v rozbehnutej sezóne garantuje Pro-Hokeju 38 miliónov korún. Podľa dvojročnej zmluvy s opciou v nasledujúcom ročníku zabezpečí až 50 miliónov Sk.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

"Je to dobrá správa pre extraligové kluby," oznámil člen predstavenstva Pro-Hokeja a šéf HKm Zvolen Róbert Mráz. "Ponuku Pro-Hokeju sme dali už vlani, pravda, vtedy ešte nebola taká lukratívna ako teraz. Sme spokojní, že sa nám darí zjednotiť marketingovú sféru v slovenskom hokeji," poznamenal prezident SZĽH Juraj Široký. "Pripravujeme sa na rokovanie s novozvoleným riaditeľom STV, aby sa extraligový hokej čo najskôr dostal na televízne obrazovky," doplnil výkonný riaditeľ Marketingu, s. r. o., Martin Ryba. Nového sponzora extraligy predstavia na budúci mesiac.

Podľa slov riaditeľa Pro-Hokeja Vladimíra Paštinského 38 miliónov korún rozdelia rovným dielom medzi desať klubov, čo pomôže najmä ekonomicky slabším účastníkom extraligy. V budúcej sezóne chcú kluby, aby sa zvýšená suma už rozdeľovala podľa umiestnenia v tabuľke, čo by znamenalo aj výraznú motiváciu.

SkryťVypnúť reklamu

"Môžem prezradiť, že finančné podmienky nového kontraktu sú pre nás výhodnejšie ako bola zmluva so spoločnosťou CWL, čo sme nakoniec vypovedali," dodal Vladimír Paštinský. (on)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 587
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 309
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 712
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 121
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 338
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 910
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 864
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 392
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu