FOTO - TASR |
akcií na ľade. "Štyri Led obrazovky, každá s uhlopriečkou 4,5 metra, si vyžiadali investície 25 miliónov korún," hovorí Predseda predstavenstva HC Slovan Maroš Krajči. Peniaze dalo podľa Krajčiho dokopy rôzni developeri.
O ich návratnosť sa budú starať reklamné spoty s dynamickými obrazovými možnosťami. Bratislavská kocka má podľa Krajčiho ostrejší obraz ako jej obdoba v košickej Steel Aréne, čo má divákom ponúknuť kvalitný zážitok.
Záznamovo-reklamné zariadenie je vybavené deviatimi kamerami, štyri sú pevné, dve pri mantineloch. Tri vo výške pod kockou sú ovládané automaticky. Obsluhujú ich dvaja režiséri. Podľa pravidiel Medzinárodnej hokejovej federácie nie je možné používať zábery videorozhodcu a niektoré ďalšie sporné situácie.
"Obrazovky sú prenosné ako samostatné moduly, v lete môžu na seba zarábať ako letné kiná či na rôznych prezentačných akciách," dodáva Krajči. (ju)