Vlastník vysielacích práv stanica RTL predpovedá zníženie sledovanosti a mierny pokles cien. Carsten Schmidt, šéf športového oddelenia televízie Premiere, očakáva pád cien za reklamné šoty o 10 až 30 percent.
„Jeho odchod pre nás nie je potešujúci. S ním stráca RTL aj istý príjem,“ povedal Florian Ruckert, marketingový riaditeľ spoločnosti, ktorá pre RTL predáva reklamu. Pri posledných Schumacherových pretekoch v kariére - na nedeľnej Veľkej cene Brazílie, ktoré dosiahli maximálnu sledovanosť 13,44 milióna divákov, sa polminútový reklamný šot v priamom prenose predával za 117 000 eur.
Televíziám RTL a Premiere vyprší zmluva na konci budúcej sezóny a obidve potom chcú so šéfom formuly 1 Berniem Ecclestonom rokovať o jej predĺžení. Chcú však dosiahnuť zníženie ceny za vysielacie práva.