rá je 300-tisíc áut ročne.
„Rozhodli sme sa nestavať novú výrobnú jednotku, ale maximálne využiť terajšie továrne na výrobu nového modelu v horizonte roku 2010,“ povedal hovorca. Spoločnosť uplatní technické riešenia, ktoré umožnia výrobu nového modelu popri Peugeote 207, čo jej umožní vyhnúť sa výdavkom na stavbu novej budovy. AFP tiež citovala komuniké firmy, podľa ktorej rozšíri terajšie výrobné linky a od roku 2010 vytvorí ďalšie pracovné miesta.
Stavba nového závodu mala stáť 357 miliónov eur. Automobilka oznámila, že k „racionalizácii“ projektu v Trnave ju viedla silná konkurencia na európskom trhu s automobilmi. AFP napísala, že rozhodnutie môže byť súčasťou plánu na zvýšenie rentability, ktorý chce prezident firmy Jean-Martin Folz oznámiť koncom mesiaca na autosalóne v Paríži.