a peknom balení superšportovou verziou S3. Mníchovské BMW 130i tak konečne dostane poriadneho konkurenta
s rovnakým výkonom 195 kW/265, ale o niečo lepším
priebehom krútiaceho momentu, pretože motor v Audi
prepĺňa turbodúchadlo. Konkrétne ide o dvojlitrový motor 2.0 TFSI, ktorého pôvodný výkon 200 k sa po zušľachtení výrazne zvýšil. Úpravou prešli všetky hlavné komponenty. Turbodúchadlo má väčší priemer, zmenilo sa časovanie
ventilov, piestne čapy a ojnice sú robustnejšie a pribudol aj nový, výkonnejší medzichladič stlačeného vzduchu.
Aby obrovský výkon nespôsobil deštrukciu, konštruktéri
sa rozhodli vystužiť blok motora a hlavu valcov odliať
z odolnejšieho materiálu. Prostredníkom medzi motorom
a cestou je pohon všetkých kolies, vďaka ktorému Audi S3 pokorí stovku za 5,7 s. Interiér okorenili
športové pedále, športový volant a hliníkové doplnky.