Heineken u nás ruší výrobňu

BRATISLAVA - Spoločnosť Heineken Slovensko včera začala sústreďovať celú svoju výrobnú kapacitu do pivovaru v Hurbanove. Prevádzka pivovaru v Rimavskej Sobote preto zanikne. Predstavenstvo spoločnosti sa tak snaží prispôsobiť výrobné a obchodné kapacity .

FOTO


BRATISLAVA - Spoločnosť Heineken Slovensko včera začala sústreďovať celú svoju výrobnú kapacitu do pivovaru v Hurbanove. Prevádzka pivovaru v Rimavskej Sobote preto zanikne. Predstavenstvo spoločnosti sa tak snaží prispôsobiť výrobné a obchodné kapacity slovenskému trhu.

Spoločnosť odôvodňuje zmeny nepriaznivým vývojom na trhu s pivom. Spotreba piva, ako aj celý pivný trh na Slovensku podľa nej neustále klesá pre vysokú spotrebnú daň, zvyšujúce sa životné náklady a ponuku piva za dumpingové ceny najmä z malých pivovarov z okolitých krajín.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

"Väčšia časť administratívy sa presunie z Nitry do Hurbanova, menšia časť do Bratislavy. Nebude to naraz, je to proces, ktorý potrvá do konca roka," povedal manažér Heinekenu pre vonkajšie vzťahy Roman Krajniak. Zmeny sa dotknú 95 zamestnancov pivovaru v Rimavskej Sobote a 60 pracovníkov administratívy. Slovenská dcérska firma pivovarníckeho koncernu oznámila, že dôsledky opatrení im vynahradí v "maximálnej možnej miere". Do konca tohto roka a v roku 2007 plánuje Heineken výrazné investície do rozšírenia pivovaru v Hurbanove.

Heineken Slovensko je viac ako desať rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu s viac ako 40-percentným trhovým podielom. Je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete. Okrem značky Heineken spoločnosť u nás predáva domáce značky Zlatý Bažant, Corgoň, Kelt, Martiner a Gemer a zahraničné značky Starobrno a Desperados. Celkové investície Heinekenu na Slovensku doteraz presiahli päť miliárd korún, čo je približne 70 percent investícií v odvetví. (tasr)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 602
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 338
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 723
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 160
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 362
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 843
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 890
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 361
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu