Reklama, čo si pivárov nenájde

Je to také jednoduché! Stať sa marketingovou manažérkou pivovaru, sadnúť si na kávu s kamarátkou a myšlienka novej reklamy na pivo je na svete! Rozprávate sa o hudbe a videoklipoch - a odrazu to máte. Vymyslíte si "letný hit", ktorého ...

FOTO


Je to také jednoduché! Stať sa marketingovou manažérkou pivovaru, sadnúť si na kávu s kamarátkou a myšlienka novej reklamy na pivo je na svete! Rozprávate sa o hudbe a videoklipoch - a odrazu to máte. Vymyslíte si "letný hit", ktorého názov bude zároveň sloganom reklamnej kampane. Zaspievať ho dovolíte niekomu, kto je vám sympatický a pripadá vám sexi. Keďže sa vám páči disko, chceli by ste, aby to bolo niečo v štýle "R'n'B". Nuž voľba padne na Daru Rolins a Roba Pappa. Myšlienku si necháte schváliť Predstavenstvom a začnete vo veľkom produkovať - sériu bilbordov, televízne šoty, cédečka, atď.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Neviem prečo, ale človek akosi nadobudne dojem, že v tejto reklame hlavným hrdinom nie je pivo, ale hudba. Navyše hudba, ktorá s pivom akosi vôbec nejde dohromady. Pivári milujú hudbu, to áno. Hard rock, heavy metal, country, rockové balady, ba niektorí dokonca aj jazz či blues, a keď načrieme do hudobného vkusu starších generácií pivárov, tak aj dychovku. Ale r'n'b či strednoprúdové "duc-duc"? Nie, podľa relevantného prieskum iba 0,9 % pivárov obľubuje r'n'b, funky a soul. Pre pivárov je to priveľmi lepkavé a trblietavé. Je to niečo sladké, umelé a nie skutočné. Dôkaz? Stačí sa pozrieť na nastajlovanú speváčku a spôsob, akým drží v ruke fľašu piva. Veríte jej? Dara Rolins - a určite aj Robo Papp - majú nepochybne veľa predností, ale "čo tí môžu vedieť o pive"? Myslím, že takto si mali klásť otázky v Pivovare Stein, keď schvaľovali kampaň, ktorá bola vymyslená "s kamarátkou pri káve".

SkryťVypnúť reklamu

Autor: Marián Timoracký, marketingový konzultant

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 628
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 379
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 724
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 209
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 387
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 783
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 915
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 326
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu