Začínal v roku 1993 v spoločnosti United International Holding, ktorá je materskou spoločnosťou UPC. Firma vtedy rozbiehala káblovú televíziu v Čechách. Hľadali ľudí na všetky pozície, začínajúc expertmi na financie a technikmi končiac. Postupne sa vypracoval až na šéfa celej firmy. V roku 1999 mu ponúkli viesť aj aktivity na Slovensku.
„Rozhodol som sa v priebehu týždňa. Bol to veľký skok. Riadiť tu firmu so 60-tisíc zákazníkmi, a na Slovensku s 320-tisícmi, to bola výzva.“
Na súčasnej práci Bartoňa baví hlavne pestrosť. „Nedokázal by som pracovať tam, kde sa naseká 200-tisíc cvičiek za mesiac, stále rovnako. Stále sú to len cvičky. Telekomunikácie sa menia, je to integrácia mnohých rôznych odborov, máme na to médiá, točí sa tu veľa peňazí. To sa mi páči.“
Čas medzi vedenie pražskej a bratislavskej centrály delí zhruba na polovicu. (r)