atribútoch svojej predchodkyne, ktorými sú komfort a dokonalosť spracovania. Svojim zákazníkom ponúkne vysoký zážitok z jazdy, a to najmä vďaka výbornej rovnováhe medzi komfortom, jazdnými vlastnosťami a výkonom. Nová Camry si aj s agresívnym dizajnom prednej časti, šikmým čelným sklom a klinovitou karosériou zachovala zjavnú eleganciu. Aj zadný stĺpik je veľmi šikmý, vďaka čomu auto pôsobí skoro ako kupé a obrovský batožinový priestor sa tým opticky zmenšuje. Preto iste neprekvapí, že tento aerodynamický tvar zabezpečuje novej Toyote Camry nízky odpor vzduchu so špičkovým koeficientom odporu Cd 0,28. Tento fakt prispieva okrem vyššej maximálnej rýchlosti aj k nižšej spotrebe pohonných hmôt, nižším emisiám a nižšiemu hluku, ktorý spôsobuje prúdiaci vzduch.
Vo svojom interiéri ponúka nová Camry mimoriadnu úroveň kvality, viac než dostatočný vnútorný priestor a všetky prvky typické pre luxusné automobily. Veľmi nízka hladina hluku a špičkové systémy, ktoré sa starajú o bezpečnosť posádky, sú samozrejmosťou.
So svojimi 4 815 mm je nová Camry o 15 mm dlhšia a o 10 mm širšia (1 795 mm) ako jej predchodkyňa. Ponúka však až o 7 % väčší vnútorný priestor, čo výrazne prispieva k pohodlnej jazde. Na výber sú dve výkonné benzínové pohonné jednotky. S motorom 2,4 l VVT-i dosahuje vozidlo maximálnu rýchlosť 210 km/h a z 0 na 100 km/h zrýchľuje za 9,4 sekundy (manuálna prevodovka). Napriek veľkému výkonu má nová Camry 2,4 l VVT-i najnižšiu spotrebu paliva vo svojej triede - 8,6 l/100 km v európskom kombinovanom cykle.
Motor 3,0 V6 zabezpečuje optimálny výkon a mimoriadne hladkú akceleráciu. Vozidlo s týmto motorom dosahuje maximálnu rýchlosť 225 km/h a z 0 na 100 km/h zrýchluje za 9,1 sekundy. To všetko pri priemernej spotrebe paliva 11 l/100 km. Motor s objemom 2,4 litra je možné kombinovať buď s päťstupňovou manuálnou, alebo štvorstupňovou elektronicky riadenou automatickou prevodovkou. Motor 3,0 V6 bude výhradne v kombinácii s automatickou prevodovkou.
Sériovou bezpečnostnou výbavou všetkých modelov budú čelné a bočné vzduchové vankúše. Vo vyšších stupňoch výbavy budú k dispozícii hlavové vzduchové vankúše pre cestujúcich na predných i zadných sedadlách. Všetky vozidlá budú štandardne vybavené systémami ABS, EBD (elektronický distribútor brzdného účinku) a BA (brzdový asistent). Verzia s motorom 3,0 V6 je vybavená aj systémom kontroly trakcie (TRC) a systémom kontroly stability (VSC).
Všetci cestujúci budú v prípade kolízie chránení trojbodovými bezpečnostnými pásmi. Pásy na predných sedadlách sú vybavené aj predpínačmi a obmedzovačmi tlaku na hrudník. Zadné sedadlá sú vybavené úchytmi ISOFIX pre bezpečné uchytenie detských sedačiek. Sériovou výbavou všetkých vozidiel bude napríklad automatická klimatizácia, multiinformačný displej, audiosústava s CD, dažďový sensor a mnohé iné prvky.
Nová Camry je teda konkurenciou pre vozidlá vyššej strednej triedy. Vďaka kombinácii vynikajúcich jazdných vlastností, vysokej kvality a atraktívneho vzhľadu sa očakáva, že vďaka novej Camry sa Toyote podarí zvýšiť svoj podiel na trhu v tejto triede automobilov.