Šéfovia Markízy a STV sa na cenách dohodli, ale všetko je inak

Predtým, ako určili ich ceny, sa stretli generálny riaditeľ Markízy Václav Mika so šéfom STV Richardom Rybníčkom. "Dohoda bola taká, že sa nastaví obvyklá komerčná cena, ako vyplýva zo sledovanosti jednotlivých časov, a z pozície tej- ktorej televízie ...

Predtým, ako určili ich ceny, sa stretli generálny riaditeľ Markízy Václav Mika so šéfom STV Richardom Rybníčkom. "Dohoda bola taká, že sa nastaví obvyklá komerčná cena, ako vyplýva zo sledovanosti jednotlivých časov, a z pozície tej- ktorej televízie na trhu," povedal Branislav Zahradník z vedenia STV.

Rozhodnutie Markízy ho preto prekvapilo, hovorí, že jej model je neštandardný a neobvyklý a podozrieva ju z dumpingových cien. "Ak by sa potvrdilo, že ponúkajú reklamu za nezvyčajne nízku cenu, považujeme to zo strany Markízy za vytváranie si predpolia u politických strán pre budúci legislatívny návrh na zrušenie reklamy v STV," povedal.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Cenu reklamy v STV zasa Zahradník považuje za primeranú a nevidí dôvod, aby bola nižšia. "Ide o obvyklú cenu, bez prirážok, podľa sledovanosti jednotlivých blokov, ktorá vychádza z reálnej hodnoty reklamy," povedal.

KDH, keď uvidelo cenník STV, začalo uvažovať, že si reklamu radšej objedná v súkromných televíziách. "Markíza a JOJ sú komerčné televízie, a to, akú ponuku dajú, je otázka ponuky a dopytu. No vo verejnoprávnej televízii by to malo byť trochu iné," hovorí šéf volebného tímu KDH Pavol Abrhan.

Rybníček odmieta výhrady a nevidí dôvod, prečo má napríklad Misia 21 výhrady len proti verejnoprávnym médiám, keď zákon určuje všetkým rovnaké podmienky.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  5. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  6. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  7. Probiotiká nie sú len na trávenie
  8. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 393
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 990
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 691
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 215
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 103
  6. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 1 784
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 652
  8. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 646
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu