."
MILAN URBÁNI (HZDS) - "Zatiaľ nie sme úplne rozhodnutí. Rozhodne na to nemáme, nemienime investovať nejaké nehorázne sumy. Sme známa strana a rozhodne nie je našou metódou kampane preplácať. Niekedy je menej viac. Keby ponúkli lacnejšiu reklamu, možno by zarobili viac."
MARTIN MAŤKO (SDKÚ) - "Zatiaľ sme sa nerozhodli, či budeme mať televízne šoty." Ceny nekomentoval.
VLADIMÍR CHLÍPALA (SF) - "Zatiaľ sme sa nerozhodli, nechceli sme selektovať žiadnu televíziu, no rozhodneme sa podľa podmienok."
MAREK MAĎARIČ (Smer) - "V tejto chvíli sme sa ešte definitívne nerozhodli. Pomerne vysoké ceny za televízne šoty v kombinácii s nízkou sledovanosťou, akú mali šoty v minulosti, nás vedú k tomu, že sa rozhodujeme, či si šoty objednáme. Ak áno, v ktorých médiách a v akom rozsahu."
PAVOL ABRHAN (KDH) - "Zatiaľ sme sa nerozhodli, či vôbec budeme mať záujem a keď, tak koľko šotov. Pre nás je dôležitá cena aj vysielací čas. Zatiaľ sme uzavreli, že si nebudeme uplatňovať požiadavku na vysielanie šotov na STV. Ostali nám otvorené Markíza, JOJ a TA3. No viem, že určite neinvestujeme do Markízy 5 miliónov, len aby sme tam mali šot v posledný deň."