O reklamu v televízii sa strany zatiaľ netrhajú

BRATISLAVA - Televízie zverejnili ceny, za ktoré odvysielajú šoty s politickou reklamou. Politické strany sa o ňu ...

FOTO - SITA

BRATISLAVA - Televízie zverejnili ceny, za ktoré odvysielajú šoty s politickou reklamou. Politické strany sa o ňu však zatiaľ netrhajú - ešte ani jedna z nich si záväzne reklamu v televízii neobjednala. Niektoré kritizujú vysokú cenu reklamy v STV, tá zasa nízku cenu reklamy v Markíze.

V Slovenskej televízii, ktorá šoty podľa zákona musí vysielať, čakalo nižšie sumy KDH, proti komerčným cenám v STV - ale i v Slovenskom rozhlase - je aj Misia 21 a napríklad Úsvit bývalého poslanca KSS Hoptu by chcel, aby politickú reklamu vysielali verejnoprávne média zadarmo.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Kancelária licenčnej rady zatiaľ stanovisko k cenám nedá, zákon o tom totiž nehovorí. Hovoriť by o nich mala dnes a konzultovať ich bude aj s ministerstvom vnútra. Člen Rady STV Ladislav Straka hovorí, že STV by mala politickú reklamu vysielať zadarmo, hoci v zákone sa píše, že náklady má platiť strana. Ďalší člen rady Peter Malec si myslí, že komerčnými cenami sa vysielatelia bránia pretlaku politickej reklamy, ktorá nie je "ani zaujímavá, ani sledovaná".

Ceny pre strany

Markíza

jednotná cena 80-tisíc korún za 30 sekúnd začne 15 dní pred voľbami šot v deň volieb za 5,7 milióna plánuje odvysielať 3 až 5 blokov denne čas vysielania stanoví podľa množstva objednaných šotov STV

od 30- do 136-tisíc za 30 sekúnd podľa vysielacieho času v deň volieb o 18. hodine za 200-tisíc korún naplánované 3 bloky šotov denne na Jednotke začne 21 dní pred voľbami čas vysielania si stanoví politická strana JOJ

SkryťVypnúť reklamu

od 20- až 100-tisíc korún za 30 sekúnd začne 17 dní pred voľbami naplánované 3 bloky denne čas vysielania si stanoví politická strana Šéf STV Richard Rybníček (na snímke hore) a šéf Markízy Václav Mika mali rokovanie, kde sa dohodli, aké ceny dajú politickým stranám. Člen manažmentu STV Branislav Zahradník povedal, že zverejnenie ceny Markízy jeho televíziu prekvapilo a podozrieva konkurenciu z dumpingových cien.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 455
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 097
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 696
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 656
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 032
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 059
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 734
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 565
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu