Poslanec SDKÚ Tomáš Galbavý si myslí, že STV by sa nemala správať inak ako ostatné komerčné médiá.
"Keď STV predáva reklamný priestor, správa sa trhovo, tak neviem, prečo by to malo byť inak pri politických stranách," povedal Galgavý.
SMK bude mať šoty iba v STV napriek tomu, že predseda Béla Bugár si myslí, že pýta veľa a vie si predstaviť aj lepšie využitie peňazí. Vysielacie časy si zatiaľ ešte nevybrali.
Šéf volebného tímu KDH Pavol Abrhan povedal, že jeho strana šoty v STV mať nebude.
KDH ešte zvažuje ponuku televízie JOJ. V prípade televízie Markíza im nevyhovujú ponúknuté časy.
Abrhan však napriek tomu postoj Slovenskej televízie chápe, lebo si chráni sledovanosť a "nechce si ju znížiť politickou reklamou".
Slobodné fórum zatiaľ zvažuje, či a ako využije ponuku na vysielanie šotov v STV.
Líder HZD Miroslav Maxon povedal, že STV neposkytla rovnaký priestor stranám, pretože nie všetky majú rovnaké ekonomické možnosti. HZD si dá vyrobiť volebné šoty, ale ceny v STV sú pre nich "neprekonateľné". Inzerovať mienia skôr v regionálnych televíziách,
Šimkova Misia 21 sa už obrátila na licenčnú radu, pretože maximálnu cenu 200-tisíc korún považujú za premrštenú.
"Ceny sú prehnané. Politická strana, aspoň naša, nie je obchodná spoločnosť," povedal generálny sekretár Misie 21 Michal Ambrovič. (sp)