Trenčín dá tisíce za tričká s logom

TRENČÍN - Mesto Trenčín chce tričká s logom. S trenčianskou firmou Digital Graphic uzatvorilo na dodanie tričiek zmluvu o budúcej zmluve na neurčitú lehotu. Zmluvná cena zákazky je podľa vestníka verejného obstarávania 1,2 milióna korún s DPH.

Ďalšiu zmluvu v rovnakej hodnote podľa vestníka uzatvorilo mesto s touto firmou na tlač plagátov. Do tretice v rovnakej hodnote mesto uzatvorilo aj zmluvu na tlač propagačných materiálov, tentoraz už s prievidzskou firmou Patria I. Na všetky zákazky mesto vypísalo verejnú súťaž.

Primátor Trenčína Branislav Celler hovorí, že zákazky spolu nemusia dosiahnuť celkovú sumu 3,6 milióna korún, pretože ak je zmluva uzatvorená na neurčitú lehotu, obstarávateľ musí podľa zákona uviesť predpokladaný objem na 48 mesačných platieb.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

"V tohtoročnom rozpočte máme na tričká vyčlenených maximálne 250-tisíc korún. S firmami budeme o ďalších zákazkách rokovať každý rok znova," hovorí.

Podľa informácií útvaru marketingu mestského úradu by tento rok Trenčín nemal na tlač plagátov, propagačných materiálov a výrobu tričiek s logom preinvestovať viac ako 955-tisíc korún.

Cena za jedno tričko by sa podľa Cellera mala pohybovať od 120 do 140 korún a malo by byť na nich vytlačené logo mesta alebo akcie, ktorú mesto organizuje.

"Mesto musí počítať aj s takýmito výdavkami, nemôžeme sa tváriť, že akcie mesta nemusíme propagovať," tvrdí. Celler vylučuje, že by tričká alebo propagačné materiály mesta využil v blížiacej sa predvolebnej kampani.

V rozpočte Trenčína na propagáciu a prezentáciu mesta je tento rok celkovo vyčlenených 1,4 milióna korún, ktoré sú okrem tričiek určené aj na tvorbu máp, sprievodcov a turistických publikácií. (mp)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 558
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 274
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 708
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 057
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 215
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 928
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 838
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 419
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu