Ďalšiu zmluvu v rovnakej hodnote podľa vestníka uzatvorilo mesto s touto firmou na tlač plagátov. Do tretice v rovnakej hodnote mesto uzatvorilo aj zmluvu na tlač propagačných materiálov, tentoraz už s prievidzskou firmou Patria I. Na všetky zákazky mesto vypísalo verejnú súťaž.
Primátor Trenčína Branislav Celler hovorí, že zákazky spolu nemusia dosiahnuť celkovú sumu 3,6 milióna korún, pretože ak je zmluva uzatvorená na neurčitú lehotu, obstarávateľ musí podľa zákona uviesť predpokladaný objem na 48 mesačných platieb.
"V tohtoročnom rozpočte máme na tričká vyčlenených maximálne 250-tisíc korún. S firmami budeme o ďalších zákazkách rokovať každý rok znova," hovorí.
Podľa informácií útvaru marketingu mestského úradu by tento rok Trenčín nemal na tlač plagátov, propagačných materiálov a výrobu tričiek s logom preinvestovať viac ako 955-tisíc korún.
Cena za jedno tričko by sa podľa Cellera mala pohybovať od 120 do 140 korún a malo by byť na nich vytlačené logo mesta alebo akcie, ktorú mesto organizuje.
"Mesto musí počítať aj s takýmito výdavkami, nemôžeme sa tváriť, že akcie mesta nemusíme propagovať," tvrdí. Celler vylučuje, že by tričká alebo propagačné materiály mesta využil v blížiacej sa predvolebnej kampani.
V rozpočte Trenčína na propagáciu a prezentáciu mesta je tento rok celkovo vyčlenených 1,4 milióna korún, ktoré sú okrem tričiek určené aj na tvorbu máp, sprievodcov a turistických publikácií. (mp)