"S nástupom nového vedenia TV Markíza sa zmenil a zefektívnil systém fungovania redakcie spravodajstva," komentovala personálne zmeny vedúca PR oddelenia televízie Ivana Semjanová. Dodala, že je to aj z dôvodu ďalších pripravovaných zmien a prípravy nových formátov.
Televízia Markíza podľa informácií denníka SME pripravuje nový spravodajský formát - bulvárne správy. Televízia zatiaľ podrobnosti o tomto formáte nechce komentovať. Nasadzuje ich po svojich hlavných večerných správach o 19.30, v čase keď vysiela hlavnú spravodajskú reláciu STV a TV JOJ. Na dramaturgii tejto relácie by mala podľa informácií SME spolupracovať Ľudmila Lukáčová z Plus 7 dní a Július Švoňavský z televízie JOJ.
S pokusom odlákať divákov konkurencii prostredníctvom bulváru prišla už dávnejšie STV.
Bulvárny magazín Blesk STV vysiela počas Televíznych novín Markízy, ich pozíciu však nijako neohrozuje. Podľa údajov TNS zo stránky medialne.sk má relácia Blesk 7 - až 9-percentný podiel na trhu.
Televízne noviny Markízy patria dlhodobo medzi najsledovanejšie formáty s okolo 30-percentným podielom na trhu.
(hr)