Liga tvrdí, že šot podporuje stereotyp vnímania duševne chorých ako bláznov a zosmiešňuje ich. Považuje ho za nekorektný voči ľuďom so skutočnými duševnými problémami, za dehonestujúci a za urážlivý. Takéto stereotypné a urážlivé zobrazovanie duševne chorých je podľa prezidenta Ligy za duševné zdravie Petra Breiera nekorektné a nevhodné pre modernú a vyspelú spoločnosť. Tá by sa podľa neho nemala vysmievať z ľudí s hendikepmi.
Reklama tiež podľa Ligy podporuje stigmatizáciu pacientov s duševnými chorobami, lebo ich zobrazuje ako smiešne a nelogicky konajúce figúrky, ktoré musia byť zavreté v nejakom zariadení. Podľa názoru Ligy je neetické, ak sa komerčná firma snaží zarábať na zosmiešňovaní akejkoľvek menšiny.
Liga firmu Renault Slovensko už vyzvala na stiahnutie tohto šotu z televízií do 48 hodín. Tá na ich podnet nereagovala. (tasr)