
Oproti roku 2004, keď obrat dosiahol 3,4 mld. Sk by to predstavovalo medziročný nárast o viac ako 19%. EURONICS splnil dohodnuté ciele s kľúčovými obchodnými partnermi a aj napriek odhadovanému poklesu objemu predaja bielej techniky o 2,3% zaznamenal nárast obratu vo všetkých značkách.
V roku 2005 EURONICS vyvíjal výrazné aktivity spojené s rozširovaním a skvalitňovaním siete elektropredajní na území celého Slovenska. V priebehu roka 2005 stúpol počet predajní zo 69 na 84 predajní a celková predajná plocha tak dosiahla viac ako 30 000 m2. Zároveň došlo k skvalitneniu viacerých veľkoplošných predajní a vzniku nových, napr. v Nitre a Skalici s predajnou plochou každá nad 1 300 m2.
Rok 2006 EURONICS zahájil otvorením novej predajne v Námestove s plochou 400 m2. V tomto roku sieť plánuje otvoriť niekoľko ďalších predajní. Hlavným cieľom siete EURONICS pre rok 2006 je upevnenie si významného postavenia na slovenskom trhu elektroniky.
Autor: age