V Markíze sa dejú doteraz najväčšie zmeny

BRATISLAVA - Televízia Markíza včera ohlásila najväčšie personálne a organizačné zmeny vo svojej histórii. Presuny sa dotýkajú aj konkurenčnej televízie JOJ, televízie si vymenia niekoľko riadiacich pracovníkov.

Václav Mika v stredu vystriedal na stoličke generálneho riaditeľa televízie Markíza Vladimíra Repčíka. Spolu s ním do užšieho vedenia pribudli ešte Tibor Búza z rádia Expres a František Borovský z JOJ. Mikovou zástupkyňou sa stala Radka Doehring, ktorá je zároveň aj finančnou riaditeľkou Markízy. Zmeny presadil nový rozhodujúci vlastník televízie, americká spoločnosť CME.

Mika je zodpovedný za riadenie a chod spoločnosti, Doehring zodpovedá za jej hospodárenie, dohliada na finančné toky. Búza je riaditeľom Centra spravodajstva a publicistiky a riadi oddelenia, ktoré vyrábajú a vysielajú všetky spravodajské, publicistické a športové relácie. Borovský ako riaditeľ Centra programu zodpovedá za prípravu vysielacej štruktúry, jej stratégiu, výber nakupovaných titulov a nakupuje licenčné práva. Henrich Krejča je šéfredaktorom spravodajstva a do Markízy sa vracia z JOJ aj Judita Gembická na miesto šéfproducentky pôvodnej zábavnej tvorby.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

"S cieľom zefektívniť činnosť manažmentu redukuje sa počet riadiacich centier z pôvodných deväť na sedem a dochádza k novému prerozdeleniu kompetencií a zodpovednosti," komentuje zmeny hovorkyňa televízie Ivana Semjanová.

Z pôvodných členov manažmentu zostali na svojich miestach len riaditeľka centra marketingu Zuzana Ťapáková a riaditeľ Centra správy a techniky Rudolf Šimko. Po odchode riaditeľa centra reklamy Mateja Ribanského je riadením centra poverený Martin Hauptvogel. Odchádza riaditeľ Centra umeleckej tvorby Roman Lipták, výpoveď dala aj dlhoročná vedúca analýz programu Katarína Rimóczyová. Podľa informácií SME Rimóczyová a Ribanský smerujú do JOJ. "S pánom Ribanským a pani Rimóczyovou komunikujeme," reagoval stručne hovorca JOJ Ľudovít Tóth.

SkryťVypnúť reklamu

"Cieľom súčasného manažmentu je posilniť pozíciu a imidž stanice ako marketlídra na slovenskom televíznom trhu a zabezpečiť objektívnosť a dôveryhodnosť vysielania," píše sa v správe Markízy.

Dá sa očakávať, že zmeny v televízii budú pokračovať. (hr)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 505
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 186
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 700
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 818
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 982
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 647
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 781
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 491
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu