Zisk Time Warner prudko stúpol

NEW YORK - Zisk globálnej mediálnej spoločnosti Time Warner sa vo štvrtom štvrťroku zvýšil o viac ako 20 percent na 1,4 miliardy dolárov, vďaka silnému rastu pokročilých káblových služieb a celovečerných filmov. Oznámila to v stredu firma. Zisk dosiahol .

Mladý Harry Potter spoločnosti Time Warner vyčaroval stovky miliónov dolárov. FOTO - REUTERS


NEW YORK - Zisk globálnej mediálnej spoločnosti Time Warner sa vo štvrtom štvrťroku zvýšil o viac ako 20 percent na 1,4 miliardy dolárov, vďaka silnému rastu pokročilých káblových služieb a celovečerných filmov. Oznámila to v stredu firma. Zisk dosiahol 29 centov na akciu, takže prekonal očakávania analytikov, ktorí ho odhadovali na 21 centov. Celkové tržby stúpli o sedem percent na 11,9 miliardy dolárov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Domnievam sa, že výsledky sú celkom dobré," vyhlásil analytik Thomas Eagan zo spoločnosti Oppenheimer. "Celkovo boli v súlade s naším očakávaním. Káblové aktivity však prekonali naše odhady na všetkých frontoch," dodal.

SkryťVypnúť reklamu

Divízia Time Warner Cable zvýšila prevádzkový zisk bez započítania mimoriadnych položiek o 11 percent a tržby o 13 percent. Filmové tržby stúpli o 11 percent a zisk dokonca o 42 percent vďaka úspechu nového filmu Harry Potter a ohnivá čaša. Silnému predaju pomohli aj DVD nosiče so snímkami Batman začína, či Pán Wonka a jeho čokoládovňa.

Tento rok firma počíta s nárastom čistého prevádzkového zisku o necelých desať percent. "Prognóza je do veľkej miery v súlade s očakávaniami," povedal analytik Richard Greenfield zo spoločnosti Pali Research. Time Warner sa podobne ako väčšina mediálneho sektora stretáva s rastúcou konkurenciou internetu a so spomaľovaním rastu predaja DVD. Súčasťou skupiny Time Warner sú okrem iného filmové štúdiá Warner Brothers, internetová firma AOL a spravodajská spoločnosť BBC. (čtk)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 541
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 231
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 704
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 979
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 991
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 951
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 821
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 454
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu